Ugrás a tartalomhoz

Vissza a természetbe! – A fenntarthatóságra nevelés aktuális kérdései az oktatásban

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/gyermekneveles/article/view/1338
Archívum: Gyermeknevelés
Gyűjtemény: Előszó
Cím:
Back to Nature: Current trends in education for sustainable development
Vissza a természetbe! – A fenntarthatóságra nevelés aktuális kérdései az oktatásban
Létrehozó:
Kolosai, Nedda
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar – Dr. habil Márkus Éva dékán
Dátum:
2020-12-29
Téma:
fenntarthatóság
kora gyermekkori nevelés
felsőoktatás
természet
Tartalmi leírás:
A fenntarthatóságra nevelés ott kezdődik, hogy megtanulunk újra kapcsolódni a természethez, egymáshoz, önmagunkhoz. A környezeti nevelés vagy fenntarthatóságra nevelés célja azoknak az emberi képességeknek és magatartásformáknak pozitív formálása, amelyek egy ökológiailag, szociálisan, gazdaságilag és politikailag fenntartható társadalom létrejöttéhez szükségesek. Azaz olyan össztársadalmi folyamat, melyben a felsőoktatás és a közoktatás csupán egy-egy részterületet képvisel. A Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat (Journal of Early Years Education) 2020. 3. számának írásai több oldalról járják körül ezt a fontos kérdést és témát.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.31074/gyntf.2020.3.5.15
Forrás:
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat; Évf. 8 szám 3 (2020): A fenntarthatóságra nevelés aktuális kérdései az oktatásban; 5-15
2063-9945
10.31074/gyntf.2020.3
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2020 Szerző