Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A Z- és az alfageneráció tanulási szokásai, matematikai szempontból |
| Tartalom: | https://ojs.elte.hu/gyermekneveles/article/view/707 |
|---|---|
| Archívum: | Gyermeknevelés |
| Gyűjtemény: | Tanulmányok |
| Cím: |
A Z- és az alfageneráció tanulási szokásai, matematikai szempontból
|
| Létrehozó: |
Pintér, Marianna
|
| Kiadó: |
Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar – Dr. habil Márkus Éva dékán
|
| Dátum: |
2014-12-22
|
| Téma: |
IKT
Z-generáció
α-generáció
játék
matematika
|
| Tartalmi leírás: |
Ennek a cikknek a témája az iskolai tanulás-tanítási folyamat egy aktuális problémájával hozható kapcsolatba.A szokásos tanulás-tanítási megközelítésektől eltérően azonban nem általános, hanem speciálisan matematikai szempontból közelítjük meg a Z- és az α-generációhoz kapcsolódó problémát. Nem állítjuk, hogy a játékok és a digitálistananyag-használat automatikusan és okvetlenül didaktikai hasznot hozhatnak vagy áthidaló szerepet játszhatnak ebben a kérdéskörben. Érdekesnek tartom azonban ennek vizsgálatát néhány tananyagrész, néhány eszköz és néhány digitális taneszköz kapcsán, különös tekintettel a motiváció kérdésére, az új tanári szerepre, a „függetlenebb tanulás” utáni vágyra, az együttműködésre törekvésre.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
10.31074/gyntf.2014.2.2.7
|
| Forrás: |
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat; Évf. 2 szám 2 (2014): „Gondolod, hogy erre megy?” – matematikatanítás módszertani kûlönszám; 2-7
2063-9945
|
| Kapcsolat: | |
| Létrehozó: |
Copyright (c) 2014 Szerző
|