Ugrás a tartalomhoz

A Z- és az alfageneráció tanulási szokásai, matematikai szempontból

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/gyermekneveles/article/view/707
Archívum: Gyermeknevelés
Gyűjtemény: Tanulmányok
Cím:
A Z- és az alfageneráció tanulási szokásai, matematikai szempontból
Létrehozó:
Pintér, Marianna
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar – Dr. habil Márkus Éva dékán
Dátum:
2014-12-22
Téma:
IKT
Z-generáció
α-generáció
játék
matematika
Tartalmi leírás:
Ennek a cikknek a témája az iskolai tanulás-tanítási folyamat egy aktuális problémájával hozható kapcsolatba.A szokásos tanulás-tanítási megközelítésektől eltérően azonban nem általános, hanem speciálisan matematikai szempontból közelítjük meg a Z- és az α-generációhoz kapcsolódó problémát. Nem állítjuk, hogy a játékok és a digitálistananyag-használat automatikusan és okvetlenül didaktikai hasznot hozhatnak vagy áthidaló szerepet játszhatnak ebben a kérdéskörben. Érdekesnek tartom azonban ennek vizsgálatát néhány tananyagrész, néhány eszköz és néhány digitális taneszköz kapcsán, különös tekintettel a motiváció kérdésére, az új tanári szerepre, a „függetlenebb tanulás” utáni vágyra, az együttműködésre törekvésre.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.31074/gyntf.2014.2.2.7
Forrás:
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat; Évf. 2 szám 2 (2014): „Gondolod, hogy erre megy?” – matematikatanítás módszertani kûlönszám; 2-7
2063-9945
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2014 Szerző