Ugrás a tartalomhoz

Korai nyelvoktatási módszerek Japánban és Magyarországon

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/gyermekneveles/article/view/649
Archívum: Gyermeknevelés
Gyűjtemény: Határtalan
Cím:
Korai nyelvoktatási módszerek Japánban és Magyarországon
Létrehozó:
Endrődy, Orsolya
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar – Dr. habil Márkus Éva dékán
Dátum:
2016-02-05
Téma:
kéttannyelvűség
multikulturális nevelés
japán oktatási rendszer
(immersion) belemerítés
oktatás
Tartalmi leírás:
A tanulmány esettanulmányként mutatja be Japán kéttannyelvűséggel kapcsolatos szabályzást, valamint a kapcsolódó árnyékoktatási intézményeket. Ezek közül kiemelten foglalkozik egy nemzetközi óvoda programjával, valamint az általa kialakított gyermekkép bemutatásával. A tanulmány különös figyelmet szentel az immersion módszernek mint a legnépszerűbb japán nemzetközi óvodai ESL-angol nyelvoktatási módszernek. A tanulmány feltárja a hazai korai angol-nyelvoktatási árnyékoktatási intézményeket, ezek közül különösen a játszóházi angoltanfolyamok világát.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.31074/gyntf.2016.1.185.203
Forrás:
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat; Évf. 4 szám 1 (2016): Idegennyelvi és kétnyelvű fejlesztés gyermekkorban; 185-203
2063-9945
10.31074/gyntf.2016.1
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2016 Szerző