Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
„Keressük meg, hogy hol veszítette el a fonalat!” – Tanító szakos hallgatók képzésének lehetőségei egy vizsgálat tükrében |
| Tartalom: | https://ojs.elte.hu/gyermekneveles/article/view/578 |
|---|---|
| Archívum: | Gyermeknevelés |
| Gyűjtemény: | Tematikus tanulmányok |
| Cím: |
„Find, where he has lost the track!” – Possibilities in the course of teaching primary school teacher students using the results of a pilot research
„Keressük meg, hogy hol veszítette el a fonalat!” – Tanító szakos hallgatók képzésének lehetőségei egy vizsgálat tükrében
|
| Létrehozó: |
Mónika, Bagota
|
| Kiadó: |
Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar – Dr. habil Márkus Éva dékán
|
| Dátum: |
2018-04-09
|
| Téma: |
tanítóképzés
matematika
szintfelmérés
kompetenciamérés
felzárkóztatás
|
| Tartalmi leírás: |
Nagyon sok dolgot tanultam C. Neményi Esztertől, de ezek közül talán a legfontosabb a hallgatókhoz való hozzáállása. Számtalan alkalommal tapasztaltam, hogy minden hallgató esetében a lehető legtürelmesebben próbálja megkeresni azt a pontot, ahol a hallgató számára még minden világos volt a matematika tanulása során. Tőle hallottam egy alkalommal a címben is idézett mondatot: „Keressük meg, hogy hol veszítette el a fonalat!” Ez indított arra a gondolatra, hogy az elsőéves tanító szakos hallgatók 2016 őszén megírt dolgozatait próbáljam meg aszerint áttekinteni, hogy kiderüljön: kinél, hol szakadt el az a bizonyos fonál.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
10.31074/gyn201816675
|
| Forrás: |
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat; Évf. 6 szám 1 (2018): Korszerű komplex matematikatanítás; 66-75
2063-9945
|
| Kapcsolat: | |
| Létrehozó: |
Copyright (c) 2018 Szerző
|