Ugrás a tartalomhoz

„Keressük meg, hogy hol veszítette el a fonalat!” – Tanító szakos hallgatók képzésének lehetőségei egy vizsgálat tükrében

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/gyermekneveles/article/view/578
Archívum: Gyermeknevelés
Gyűjtemény: Tematikus tanulmányok
Cím:
„Find, where he has lost the track!” – Possibilities in the course of teaching primary school teacher students using the results of a pilot research
„Keressük meg, hogy hol veszítette el a fonalat!” – Tanító szakos hallgatók képzésének lehetőségei egy vizsgálat tükrében
Létrehozó:
Mónika, Bagota
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar – Dr. habil Márkus Éva dékán
Dátum:
2018-04-09
Téma:
tanítóképzés
matematika
szintfelmérés
kompetenciamérés
felzárkóztatás
Tartalmi leírás:
Nagyon sok dolgot tanultam C. Neményi Esztertől, de ezek közül talán a legfontosabb a hallgatókhoz való hozzáállása. Számtalan alkalommal tapasztaltam, hogy minden hallgató esetében a lehető legtürelmesebben próbálja megkeresni azt a pontot, ahol a hallgató számára még minden világos volt a matematika tanulása során. Tőle hallottam egy alkalommal a címben is idézett mondatot: „Keressük meg, hogy hol veszítette el a fonalat!” Ez indított arra a gondolatra, hogy az elsőéves tanító szakos hallgatók 2016 őszén megírt dolgozatait próbáljam meg aszerint áttekinteni, hogy kiderüljön: kinél, hol szakadt el az a bizonyos fonál.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.31074/gyn201816675
Forrás:
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat; Évf. 6 szám 1 (2018): Korszerű komplex matematikatanítás; 66-75
2063-9945
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2018 Szerző