Ugrás a tartalomhoz

Kapu a bölcsességhez

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/114097
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: ELTE Folyóiratok, kiadványok
ELTE Folyóiratok, kiadványok (Karon kívüli egységek)
Tanulmányok a Mester és tanítvány országos tanárképzési konferenciáról
Cím:
Kapu a bölcsességhez
Létrehozó:
Németh, Katalin
Kiadó:
Budapest
Eötvös Loránd Tudományegyetem
Dátum:
2024
Tartalmi leírás:
A 2020-as Nemzeti alaptanterv ugyan hangsúlyozza a kritikai gondolkodás és a digitális írástudás fejlesztését, azonban hiányzik a 21. századi készségek egyik legautentikusabb tanulási helyszínének, az iskolai könyvtár jelentőségének egyértelmű megjelenítése. Az iskolai és közkönyvtárak tanulás- és oktatástámogató szerepe vitathatatlan, hiszen mind a differenciálásra építő, forrásalapú oktatásban, mind az esélyegyenlőség biztosításában képesek segítséget nyújtani az oktatási intézmény egésze számára. A transzverzális készségek, valamint a munkaerőpiac által elvárt, a szakmai ismereteken túlmutató egyéb képességek elsajátítása egyre fontosabb szerepet kell, hogy kapjon az oktatás minden szintjén. A tanulmány néhány konkrét példával elemzi, hogy közösségi térként és tudásközpontként hogyan járul hozzá a könyvtár a diákok ezirányú kompetenciafejlesztéséhez.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/bookPart
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
BOOKTITLE: Tanulmányok a Mester és tanítvány országos tanárképzési konferenciáról
elte:978-963-489-741-5
elte:Csapodi Csaba; Gonda Zsuzsa
elte:Tanulmányok a Mester és tanítvány országos tanárképzési konferenciáról
elte:10.21862/Mesterestanitvany2024.9
elte:35570916
elte:102
elte:93
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess