Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
Kapu a bölcsességhez |
Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/114097 |
---|---|
Archívum: | EDIT |
Gyűjtemény: |
ELTE Folyóiratok, kiadványok
ELTE Folyóiratok, kiadványok (Karon kívüli egységek) Tanulmányok a Mester és tanítvány országos tanárképzési konferenciáról |
Cím: |
Kapu a bölcsességhez
|
Létrehozó: |
Németh, Katalin
|
Kiadó: |
Budapest
Eötvös Loránd Tudományegyetem
|
Dátum: |
2024
|
Tartalmi leírás: |
A 2020-as Nemzeti alaptanterv ugyan hangsúlyozza a kritikai gondolkodás és a digitális írástudás fejlesztését, azonban
hiányzik a 21. századi készségek egyik legautentikusabb tanulási helyszínének, az iskolai könyvtár jelentőségének
egyértelmű megjelenítése. Az iskolai és közkönyvtárak tanulás- és oktatástámogató szerepe vitathatatlan, hiszen mind
a differenciálásra építő, forrásalapú oktatásban, mind az esélyegyenlőség biztosításában képesek segítséget nyújtani
az oktatási intézmény egésze számára. A transzverzális készségek, valamint a munkaerőpiac által elvárt, a szakmai
ismereteken túlmutató egyéb képességek elsajátítása egyre fontosabb szerepet kell, hogy kapjon az oktatás minden
szintjén. A tanulmány néhány konkrét példával elemzi, hogy közösségi térként és tudásközpontként hogyan járul
hozzá a könyvtár a diákok ezirányú kompetenciafejlesztéséhez.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/bookPart
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
BOOKTITLE: Tanulmányok a Mester és tanítvány országos tanárképzési konferenciáról
elte:978-963-489-741-5
elte:Csapodi Csaba; Gonda Zsuzsa
elte:Tanulmányok a Mester és tanítvány országos tanárképzési konferenciáról
elte:10.21862/Mesterestanitvany2024.9
elte:35570916
elte:102
elte:93
|
Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/openAccess
|