Ugrás a tartalomhoz

Dual Impact of AI on Education: Boosting Personalization, Hindering Computational Thinking

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/cejntrep/article/view/9146
Archívum: CEJNTREP
Gyűjtemény: Scientific Papers
Cím:
Dual Impact of AI on Education: Boosting Personalization, Hindering Computational Thinking
Létrehozó:
Bayramov, Emin
Kiadó:
Dátum:
2024-11-11
Tartalmi leírás:
Nyelv:
angol
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.36427/CEJNTREP.6.1.9146
Forrás:
Central-European Journal of New Technologies in Research, Education and Practice; Évf. 6 szám 1 (2024): 2024: Volume 6, Number 1; 20-34
2676-9425
10.36427/CEJNTREP.6.1
Kapcsolat:
Létrehozó: