Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
Dual Impact of AI on Education: Boosting Personalization, Hindering Computational Thinking |
| Tartalom: | https://ojs.elte.hu/cejntrep/article/view/9146 |
|---|---|
| Archívum: | CEJNTREP |
| Gyűjtemény: | Scientific Papers |
| Cím: |
Dual Impact of AI on Education: Boosting Personalization, Hindering Computational Thinking
|
| Létrehozó: |
Bayramov, Emin
|
| Kiadó: | |
| Dátum: |
2024-11-11
|
| Tartalmi leírás: | |
| Nyelv: |
angol
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
10.36427/CEJNTREP.6.1.9146
|
| Forrás: |
Central-European Journal of New Technologies in Research, Education and Practice; Évf. 6 szám 1 (2024): 2024: Volume 6, Number 1; 20-34
2676-9425
10.36427/CEJNTREP.6.1
|
| Kapcsolat: | |
| Létrehozó: |