Ugrás a tartalomhoz

A közösségi média mindenek felett? : A technológiahasználat, valamint a közösségi média használatának hatása a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben

  • Metaadatok
Tartalom: https://unipub.lib.uni-corvinus.hu/10740/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Computer science
Subject = Marketing
Type = Book Section
Cím:
A közösségi média mindenek felett? : A technológiahasználat, valamint a közösségi média használatának hatása a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben
Létrehozó:
Gáti, Mirkó
Mitev Ariel, Zoltán
Bauer, András
Kiadó:
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK)
Dátum:
2017
Téma:
Marketing
Computer science
Tartalmi leírás:
A cikk az értékesítők körében vizsgálja, hogy a technológiahasználat intenzitása, a közösségi médiával szembeni attitűd, valamint annak használata milyen hatással van a vevőkapcsolati teljesítményre. Az elemzéshez PLSSEM modellt használtunk, amely megfelelő feltáró modellalkotásnál, valamint robosztus kisebb elemszám esetében is. Eredményeink rámutatnak arra, hogy a közösségi média használatának hatása a vevőkapcsolati teljesítményre csupán korlátozott, magyarázó ereje viszonylag alacsony. Vagyis hibásnak tűnik az a szervezeti gyakorlat, amely a vevőmegtartást főként a közösségi média erősítésében látja.
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Book Section
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Gáti, Mirkó ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5879-6353 <https://orcid.org/0000-0001-5879-6353>, Mitev Ariel, Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9986-3513 <https://orcid.org/0000-0002-9986-3513> and Bauer, András (2017) A közösségi média mindenek felett? : A technológiahasználat, valamint a közösségi média használatának hatása a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben. In: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 300-309. . ISBN 9789634291466
Kapcsolat: