Ugrás a tartalomhoz

 

Differenciált oktatás vizsgálata az egyetemi angol nyelvű informatika alapképzésben

  • Metaadatok
Tartalom: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2369/
Archívum: BGE Publikációtár
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Típus = Könyv része
Tárgyszó = gazdasági felsőoktatás
Tárgyszó = Bruner-i síkok
Tárgyszó = informatika oktatás
Tárgyszó = angol képzés
Cím:
Differenciált oktatás vizsgálata az egyetemi angol nyelvű informatika alapképzésben
Létrehozó:
Lázár Edit
Takács Anna Mária
Veress-Bágyi Ibolya
Kiadó:
Budapesti Gazdasági Egyetem
Dátum:
2024
Tartalmi leírás:
Kutatásunkban vizsgáljuk, hogyan kapcsolódik a Bruner-féle reprezentációs síkok modellje a gyakorlati egyetemi képzéshez. Az informatika oktatása szempontjából vizsgáljuk ezt a modellt a felsőoktatásban. Jelen cikkünk a 2023/24. 1. szemeszterében az Informatika és Világ angol nyelvű gyakorlaton a lemorzsolódás csökkentése érdekében elkezdett egyfajta differenciált oktatás eredményeit ismerteti és azt, hogy ezen eredmények mögött kimutatható-e a Bruneri síkok megléte vagy sem.
Nyelv:
magyar
Típus:
Könyv része
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Lázár Edit és Takács Anna Mária és Veress-Bágyi Ibolya (2024) Differenciált oktatás vizsgálata az egyetemi angol nyelvű informatika alapképzésben. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 391-405. ISBN 978-615-6342-90-4
35674810
Kapcsolat:
35674810