Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Differenciált oktatás vizsgálata az egyetemi angol nyelvű informatika alapképzésben |
Tartalom: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2369/ |
---|---|
Archívum: | BGE Publikációtár |
Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Típus = Könyv része Tárgyszó = gazdasági felsőoktatás Tárgyszó = Bruner-i síkok Tárgyszó = informatika oktatás Tárgyszó = angol képzés |
Cím: |
Differenciált oktatás vizsgálata az egyetemi angol nyelvű informatika alapképzésben
|
Létrehozó: |
Lázár Edit
Takács Anna Mária
Veress-Bágyi Ibolya
|
Kiadó: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
|
Dátum: |
2024
|
Tartalmi leírás: |
Kutatásunkban vizsgáljuk, hogyan kapcsolódik a Bruner-féle
reprezentációs síkok modellje a gyakorlati egyetemi képzéshez. Az informatika
oktatása szempontjából vizsgáljuk ezt a modellt a felsőoktatásban. Jelen cikkünk a
2023/24. 1. szemeszterében az Informatika és Világ angol nyelvű gyakorlaton a
lemorzsolódás csökkentése érdekében elkezdett egyfajta differenciált oktatás
eredményeit ismerteti és azt, hogy ezen eredmények mögött kimutatható-e a Bruneri
síkok megléte vagy sem.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Könyv része
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Lázár Edit és Takács Anna Mária és Veress-Bágyi Ibolya (2024) Differenciált oktatás vizsgálata az egyetemi angol nyelvű informatika alapképzésben. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 391-405. ISBN 978-615-6342-90-4
35674810
|
Kapcsolat: |
35674810
|