Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Az oktatási technológia elfogadása Indiában |
Tartalom: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2364/ |
---|---|
Archívum: | BGE Publikációtár |
Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Típus = Könyv része Tárgyszó = EdTech Tárgyszó = oktatási technológia Tárgyszó = oktatási eredmények Tárgyszó = új oktatáspolitika |
Cím: |
Az oktatási technológia elfogadása Indiában
|
Létrehozó: |
Preeti, Goel
Animesh, Singh
Mahesh Kumar, Singh
Bánhalmi Árpád
|
Kiadó: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
|
Dátum: |
2024
|
Tartalmi leírás: |
A globális technológiai fejlődés az oktatási ágazatban is a technológia
alkalmazását eredményezte a tanítási-tanulási folyamatban. Mivel az EdTech
(Educational Technology – oktatási technológia) innovatív módszereket kínál az
oktatási eredmények javítására, a technológia beépítése az oktatásba egyre inkább
előtérbe kerül. Az EdTech-ágazat már a COVID-19 előtt elkezdett növekedni, de a
világjárvány kitörése és az Új Oktatási Politika 2020 felgyorsította az EdTech-ágazat
bővülését Indiában. Mindazonáltal ahhoz, hogy az EdTech fenntartható hatást
gyakoroljon az indiai gazdaságra, elengedhetetlen, hogy megértsük az elfogadását
befolyásoló tényezőket. Ez a tanulmány az oktatási technológia indiai elfogadását
vizsgálja, és azokkal a kulcsfontosságú elemekkel foglalkozik, amelyek befolyásolják
az elfogadást, és így leírást ad a döntéshozóknak az oktatási eredmények javításához,
hogy a fenntartható gazdaság növekedésének katalizátoraként szolgáljon
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Könyv része
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Preeti, Goel és Animesh, Singh és Mahesh Kumar, Singh és Bánhalmi Árpád (2024) Az oktatási technológia elfogadása Indiában. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 331-345. ISBN 978-615-6342-90-4
|
Kapcsolat: |