Ugrás a tartalomhoz

 

Az oktatási technológia elfogadása Indiában

  • Metaadatok
Tartalom: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2364/
Archívum: BGE Publikációtár
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Típus = Könyv része
Tárgyszó = EdTech
Tárgyszó = oktatási technológia
Tárgyszó = oktatási eredmények
Tárgyszó = új oktatáspolitika
Cím:
Az oktatási technológia elfogadása Indiában
Létrehozó:
Preeti, Goel
Animesh, Singh
Mahesh Kumar, Singh
Bánhalmi Árpád
Kiadó:
Budapesti Gazdasági Egyetem
Dátum:
2024
Tartalmi leírás:
A globális technológiai fejlődés az oktatási ágazatban is a technológia alkalmazását eredményezte a tanítási-tanulási folyamatban. Mivel az EdTech (Educational Technology – oktatási technológia) innovatív módszereket kínál az oktatási eredmények javítására, a technológia beépítése az oktatásba egyre inkább előtérbe kerül. Az EdTech-ágazat már a COVID-19 előtt elkezdett növekedni, de a világjárvány kitörése és az Új Oktatási Politika 2020 felgyorsította az EdTech-ágazat bővülését Indiában. Mindazonáltal ahhoz, hogy az EdTech fenntartható hatást gyakoroljon az indiai gazdaságra, elengedhetetlen, hogy megértsük az elfogadását befolyásoló tényezőket. Ez a tanulmány az oktatási technológia indiai elfogadását vizsgálja, és azokkal a kulcsfontosságú elemekkel foglalkozik, amelyek befolyásolják az elfogadást, és így leírást ad a döntéshozóknak az oktatási eredmények javításához, hogy a fenntartható gazdaság növekedésének katalizátoraként szolgáljon
Nyelv:
magyar
Típus:
Könyv része
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Preeti, Goel és Animesh, Singh és Mahesh Kumar, Singh és Bánhalmi Árpád (2024) Az oktatási technológia elfogadása Indiában. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 331-345. ISBN 978-615-6342-90-4
Kapcsolat: