Ugrás a tartalomhoz

 

Az Üzleti elemzés (FOSZK) tantárgy teljesítésére ható tényezők vizsgálata nappali tagozaton

  • Metaadatok
Tartalom: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2332/
Archívum: BGE Publikációtár
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Típus = Könyv része
Tárgyszó = statisztika
Tárgyszó = Excel
Tárgyszó = oktatás hatékonysága
Tárgyszó = üzleti elemzés
Cím:
Az Üzleti elemzés (FOSZK) tantárgy teljesítésére ható tényezők vizsgálata nappali tagozaton
Létrehozó:
Lovasné Avató Judit
Tóth Zsuzsanna
Törcsvári Zsolt
Kiadó:
Budapesti Gazdasági Egyetem
Dátum:
2024
Tartalmi leírás:
Előző kutatásunkban az Üzleti elemzés tantárgy oktatásmódszertani kérdéseit és a hallgatói attitűdöt vizsgáltuk. Most egy csoportmunkában és 8 kisdolgozatban nyújtott eredményekre és a gyakorlati jegyre ható tényezőket elemeztük. Azt, hogy a nyújtott teljesítményben milyen szerepet játszhat a hiányzás, a számonkérés témája, nehézsége, hogy újdonság-e a korábbi tanulmányaikhoz képest, illetve, hogy a kurzus a hét melyik napján, milyen időpontban volt
Nyelv:
magyar
Típus:
Könyv része
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Lovasné Avató Judit és Tóth Zsuzsanna és Törcsvári Zsolt (2024) Az Üzleti elemzés (FOSZK) tantárgy teljesítésére ható tényezők vizsgálata nappali tagozaton. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 78-87. ISBN 978-615-6342-90-4
35672791
Kapcsolat:
35672791