Ugrás a tartalomhoz

 

A mesterséges intelligencia alkalmazási lehetőségei az ügyfélkiszolgálás területén

  • Metaadatok
Tartalom: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2330/
Archívum: BGE Publikációtár
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Típus = Könyv része
Tárgyszó = mesterséges intelligencia
Tárgyszó = gépi tanulás
Tárgyszó = szakértői rendszerek
Tárgyszó = egészségügy
Tárgyszó = telekommuikációs iparág
Tárgyszó = banki szektor
Tárgyszó = ügyfélkiszolgálás
Cím:
A mesterséges intelligencia alkalmazási lehetőségei az ügyfélkiszolgálás területén
Létrehozó:
Vojter Noémi
Kiadó:
Budapesti Gazdasági Egyetem
Dátum:
2024
Tartalmi leírás:
Manapság kiemelt figyelem fordul a mesterséges intelligencia alkalmazási lehetőségeire és területeire. Különböző iparágakban, eltérő rendszerekkel igyekeznek a fejlesztők minél hatékonyabb megoldást találni a fogyasztók igényeire. Dolgozatom során éppen ezért egymástól igencsak eltérő területek esetén vizsgálom meg a mesterséges intelligencia fellelhető alkalmazási lehetőségeit az ügyfélkiszolgálás esetén
Nyelv:
magyar
Típus:
Könyv része
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Vojter Noémi (2024) A mesterséges intelligencia alkalmazási lehetőségei az ügyfélkiszolgálás területén. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 67-77. ISBN 978-615-6342-90-4
Kapcsolat: