Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A mesterséges intelligencia alkalmazási lehetőségei az ügyfélkiszolgálás területén |
Tartalom: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2330/ |
---|---|
Archívum: | BGE Publikációtár |
Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Típus = Könyv része Tárgyszó = mesterséges intelligencia Tárgyszó = gépi tanulás Tárgyszó = szakértői rendszerek Tárgyszó = egészségügy Tárgyszó = telekommuikációs iparág Tárgyszó = banki szektor Tárgyszó = ügyfélkiszolgálás |
Cím: |
A mesterséges intelligencia alkalmazási lehetőségei az ügyfélkiszolgálás területén
|
Létrehozó: |
Vojter Noémi
|
Kiadó: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
|
Dátum: |
2024
|
Tartalmi leírás: |
Manapság kiemelt figyelem fordul a mesterséges intelligencia
alkalmazási lehetőségeire és területeire. Különböző iparágakban, eltérő rendszerekkel
igyekeznek a fejlesztők minél hatékonyabb megoldást találni a fogyasztók igényeire.
Dolgozatom során éppen ezért egymástól igencsak eltérő területek esetén vizsgálom
meg a mesterséges intelligencia fellelhető alkalmazási lehetőségeit az
ügyfélkiszolgálás esetén
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Könyv része
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Vojter Noémi (2024) A mesterséges intelligencia alkalmazási lehetőségei az ügyfélkiszolgálás területén. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 67-77. ISBN 978-615-6342-90-4
|
Kapcsolat: |