Ugrás a tartalomhoz

 

A tanulók tévképzeteinek és fogalmi fejlődésének vizsgálata a kémia néhány alapfogalma területén
Investigation of students' misconceptions and conceptual development on field of basic chemical ideas

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/2437/79528
Archívum: DEA PhD
Gyűjtemény: PhD dolgozatok
Kémiai Tudományok Doktori Iskola
Cím:
A tanulók tévképzeteinek és fogalmi fejlődésének vizsgálata a kémia néhány alapfogalma területén
Investigation of students' misconceptions and conceptual development on field of basic chemical ideas
Létrehozó:
Kiss, Edina
Közreműködő:
Tóth, Zoltán
Kémiai tudományok doktori iskola
Dátum:
2009-03-09T07:59:29Z
2009-03-09T07:59:29Z
2008
2008
Téma:
tanulók tévképzetei
tanulók fogalmi fejlődése
students' misconceptions
students' conceptual development
Kémiai tudományok
Természettudományok
Tartalmi leírás:
A természettudományos nevelés napjainkban gyökeres változáson megy keresztül. Az iskolától a diszciplináris tudás helyett a mindennapi életben felhasználható ismeretek közvetítését várják el. A természettudományos tantárgyaknak többszörös kihívással kell szembenézniük, a kémia helyzete ezen belül az utóbbi időben tovább nehezedett. A tanulók nehezen tanulható, elvont tudománynak tartják a kémiát, és a társadalom „ellenszenve” sem könnyíti meg a nevelők feladatát a tantárgy népszerűsítésében. A tanulók nem képesek kellő mértékben elsajátítani a tudományos fogalmakat. Joggal merül fel a kérdés, hogy mi ennek az oka, és hogyan lehet megoldani a problémát.
Nyelv:
magyar
Típus:
PhD, doktori értekezés
Formátum:
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
152
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Azonosító: