Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A tanulók tévképzeteinek és fogalmi fejlődésének vizsgálata a kémia néhány alapfogalma területén
|
| Tartalom: | http://hdl.handle.net/2437/79528 |
|---|---|
| Archívum: | DEA PhD |
| Gyűjtemény: |
PhD dolgozatok
Kémiai Tudományok Doktori Iskola |
| Cím: |
A tanulók tévképzeteinek és fogalmi fejlődésének vizsgálata a kémia néhány alapfogalma területén
Investigation of students' misconceptions and conceptual development on field of basic chemical ideas
|
| Létrehozó: |
Kiss, Edina
|
| Közreműködő: |
Tóth, Zoltán
Kémiai tudományok doktori iskola
|
| Dátum: |
2009-03-09T07:59:29Z
2009-03-09T07:59:29Z
2008
2008
|
| Téma: |
tanulók tévképzetei
tanulók fogalmi fejlődése
students' misconceptions
students' conceptual development
Kémiai tudományok
Természettudományok
|
| Tartalmi leírás: |
A természettudományos nevelés napjainkban gyökeres változáson megy keresztül. Az iskolától a diszciplináris tudás helyett a mindennapi életben felhasználható ismeretek közvetítését várják el. A természettudományos tantárgyaknak többszörös kihívással kell szembenézniük, a kémia helyzete ezen belül az utóbbi időben tovább nehezedett. A tanulók nehezen tanulható, elvont tudománynak tartják a kémiát, és a társadalom „ellenszenve” sem könnyíti meg a nevelők feladatát a tantárgy népszerűsítésében. A tanulók nem képesek kellő mértékben elsajátítani a tudományos fogalmakat. Joggal merül fel a kérdés, hogy mi ennek az oka, és hogyan lehet megoldani a problémát.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
PhD, doktori értekezés
|
| Formátum: |
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
152
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
|
| Azonosító: |