Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Product Recalls and Brands |
| Tartalom: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2297/ |
|---|---|
| Archívum: | BGE Publikációtár |
| Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Típus = Könyv része Tárgyszó = product recall Tárgyszó = negative spillover effect Tárgyszó = online media |
| Cím: |
Product Recalls and Brands
|
| Létrehozó: |
Majláth Melinda
|
| Kiadó: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
|
| Dátum: |
2024
|
| Nyelv: |
angol
|
| Típus: |
Könyv része
NonPeerReviewed
|
| Formátum: |
text
|
| Azonosító: |
Majláth Melinda (2024) Product Recalls and Brands. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 114-128. ISBN 978-615-6342-86-7
|
| Kapcsolat: |