Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Product Recalls and Brands |
Tartalom: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2297/ |
---|---|
Archívum: | BGE Publikációtár |
Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Típus = Könyv része Tárgyszó = product recall Tárgyszó = negative spillover effect Tárgyszó = online media |
Cím: |
Product Recalls and Brands
|
Létrehozó: |
Majláth Melinda
|
Kiadó: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
|
Dátum: |
2024
|
Nyelv: |
angol
|
Típus: |
Könyv része
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Majláth Melinda (2024) Product Recalls and Brands. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 114-128. ISBN 978-615-6342-86-7
|
Kapcsolat: |