Ugrás a tartalomhoz

 

Brand Building for a Product That Nobody Wants to Buy - Unveiling the xtraordinary Transformation in the Tire Industry

  • Metaadatok
Tartalom: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2292/
Archívum: BGE Publikációtár
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Tárgyszó = Marketing
Típus = Könyv része
Tárgyszó = Sponsorship
Tárgyszó = Emotional Branding
Tárgyszó = Tire
Tárgyszó = Brand Equity
Tárgyszó = Brand Loyalty
Tárgyszó = Co-branding
Tárgyszó = Partnership
Cím:
Brand Building for a Product That Nobody Wants to Buy - Unveiling the xtraordinary Transformation in the Tire Industry
Létrehozó:
Burger Peter
Papp-Váry Árpád
Kiadó:
Budapesti Gazdasági Egyetem
Dátum:
2024
Nyelv:
angol
Típus:
Könyv része
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Burger Peter és Papp-Váry Árpád (2024) Brand Building for a Product That Nobody Wants to Buy - Unveiling the xtraordinary Transformation in the Tire Industry. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 36-49. ISBN 978-615-6342-86-7
Kapcsolat: