Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Brand Building for a Product That Nobody Wants to Buy - Unveiling the xtraordinary Transformation in the Tire Industry |
| Tartalom: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2292/ |
|---|---|
| Archívum: | BGE Publikációtár |
| Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Tárgyszó = Marketing Típus = Könyv része Tárgyszó = Sponsorship Tárgyszó = Emotional Branding Tárgyszó = Tire Tárgyszó = Brand Equity Tárgyszó = Brand Loyalty Tárgyszó = Co-branding Tárgyszó = Partnership |
| Cím: |
Brand Building for a Product That Nobody Wants to Buy - Unveiling the xtraordinary Transformation in the Tire Industry
|
| Létrehozó: |
Burger Peter
Papp-Váry Árpád
|
| Kiadó: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
|
| Dátum: |
2024
|
| Nyelv: |
angol
|
| Típus: |
Könyv része
NonPeerReviewed
|
| Formátum: |
text
|
| Azonosító: |
Burger Peter és Papp-Váry Árpád (2024) Brand Building for a Product That Nobody Wants to Buy - Unveiling the xtraordinary Transformation in the Tire Industry. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 36-49. ISBN 978-615-6342-86-7
|
| Kapcsolat: |