Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
The Impact of Digitalization on Sustainable Branding in the Tourism destination |
| Tartalom: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2290/ |
|---|---|
| Archívum: | BGE Publikációtár |
| Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Típus = Könyv része Tárgyszó = Sustainability Tárgyszó = Branding Tárgyszó = Tourism Destination Tárgyszó = Digital Marketing |
| Cím: |
The Impact of Digitalization on Sustainable Branding in the Tourism destination
|
| Létrehozó: |
Mbarek Alhaddar
Kummitha Harshavardhan Reddy
|
| Kiadó: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
|
| Dátum: |
2024
|
| Nyelv: |
angol
|
| Típus: |
Könyv része
NonPeerReviewed
|
| Formátum: |
text
|
| Azonosító: |
Mbarek Alhaddar és Kummitha Harshavardhan Reddy (2024) The Impact of Digitalization on Sustainable Branding in the Tourism destination. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 5-15. ISBN 978-615-6342-86-7
|
| Kapcsolat: |