Ugrás a tartalomhoz

 

The Impact of Digitalization on Sustainable Branding in the Tourism destination

  • Metaadatok
Tartalom: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2290/
Archívum: BGE Publikációtár
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Típus = Könyv része
Tárgyszó = Sustainability
Tárgyszó = Branding
Tárgyszó = Tourism Destination
Tárgyszó = Digital Marketing
Cím:
The Impact of Digitalization on Sustainable Branding in the Tourism destination
Létrehozó:
Mbarek Alhaddar
Kummitha Harshavardhan Reddy
Kiadó:
Budapesti Gazdasági Egyetem
Dátum:
2024
Nyelv:
angol
Típus:
Könyv része
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Mbarek Alhaddar és Kummitha Harshavardhan Reddy (2024) The Impact of Digitalization on Sustainable Branding in the Tourism destination. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 5-15. ISBN 978-615-6342-86-7
Kapcsolat: