Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Enhancing University Branding through Fostering Intercultural Sensitivity |
Tartalom: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2289/ |
---|---|
Archívum: | BGE Publikációtár |
Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Típus = Könyv része Tárgyszó = Higher education Tárgyszó = Branding Tárgyszó = Intercultural sensitivity Tárgyszó = MANOVA |
Cím: |
Enhancing University Branding through Fostering Intercultural Sensitivity
|
Létrehozó: |
Hajeer Ahmad
Toptsi Jamil
|
Kiadó: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
|
Dátum: |
2024
|
Nyelv: |
angol
|
Típus: |
Könyv része
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Hajeer Ahmad és Toptsi Jamil (2024) Enhancing University Branding through Fostering Intercultural Sensitivity. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 93-105. ISBN 978-615-6342-86-7
|
Kapcsolat: |