Ugrás a tartalomhoz

 

Enhancing University Branding through Fostering Intercultural Sensitivity

  • Metaadatok
Tartalom: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2289/
Archívum: BGE Publikációtár
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Típus = Könyv része
Tárgyszó = Higher education
Tárgyszó = Branding
Tárgyszó = Intercultural sensitivity
Tárgyszó = MANOVA
Cím:
Enhancing University Branding through Fostering Intercultural Sensitivity
Létrehozó:
Hajeer Ahmad
Toptsi Jamil
Kiadó:
Budapesti Gazdasági Egyetem
Dátum:
2024
Nyelv:
angol
Típus:
Könyv része
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Hajeer Ahmad és Toptsi Jamil (2024) Enhancing University Branding through Fostering Intercultural Sensitivity. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 93-105. ISBN 978-615-6342-86-7
Kapcsolat: