Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Analysis of Factors Influencing Consumer Attitudes and Online Purchasing in the Hungarian Dairy Functional Food Market |
Tartalom: | https://phd.mater.uni-mate.hu/300/ |
---|---|
Archívum: | MATER PhD - Doktori Értekezések |
Gyűjtemény: |
Status = Submitted
Subject = H Social Sciences: H Social Sciences (General) Type = Thesis |
Cím: |
Analysis of Factors Influencing Consumer Attitudes and Online Purchasing in the Hungarian Dairy Functional Food Market
|
Létrehozó: |
Mohammad, Mohammad
|
Dátum: |
2024
|
Téma: |
H Social Sciences (General)
|
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Thesis
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
text
|
Azonosító: |
Mohammad, Mohammad (2024) Analysis of Factors Influencing Consumer Attitudes and Online Purchasing in the Hungarian Dairy Functional Food Market. UNSPECIFIED thesis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem. DOI: 10.54598/004420.
|
Kapcsolat: |