Ugrás a tartalomhoz

Lépésről lépésre a jövő pedagógusaival: A Miskolci Egyetem Neveléstudományi Tanszékének munkája a hátrányos helyzetű gyermekek integrációjáért

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/7129
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: A pedagógusképzés műhelyeiből
Cím:
Lépésről lépésre a jövő pedagógusaival: A Miskolci Egyetem Neveléstudományi Tanszékének munkája a hátrányos helyzetű gyermekek integrációjáért
Létrehozó:
Juhász, Orchidea
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2004-11-03
Tartalmi leírás:
A hátrányos helyzetű gyermekek oktatási integrációja napjaink egyik központi témája. Hatékony pedagógiai programokkal dolgozó óvodák és iskolák elhivatott pedagógusai törekszenek arra, hogy minőségi oktatással megszüntessék a szegregációt. A minőségi közoktatáshoz „minőségi" pedagógusokra van szükség. Ehhez kíván hozzájárulni a Miskolci Egyetem Bölcsészettudományi Karának tanárképzése. Az alábbiakban néhány - elsősorban a hátrányos helyzetű gyermekek oktatásával kapcsolatos - gyakorlatorientált tárgyunkat mutatjuk be.
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Azonosító:
10.37205/TEL-hun.2004.2.08
Forrás:
Pedagógusképzés; szám 2. (2004); 95-98
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2004.2
Létrehozó:
Copyright (c) 2023 A szerző(k)