Ugrás a tartalomhoz

A szakmódszertanok és szakmódszertanosok védelmében 2.: Diagnózis az eredményes terápia érdekében. A szakmódszertanok és szakmódszertanosok helyzete egy felmérés tükrében

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/7128
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: A pedagógusképzés műhelyeiből
Cím:
A szakmódszertanok és szakmódszertanosok védelmében 2.: Diagnózis az eredményes terápia érdekében. A szakmódszertanok és szakmódszertanosok helyzete egy felmérés tükrében
Létrehozó:
Katona, András
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2004-11-03
Téma:
szakmódszertan
diszkusszió
diskurzus
Tartalmi leírás:
Egy közelmúltban, a szakmódszertanos egyetemi és főiskolai oktatók körében végzett kérdőíves felmérés első eredményeit adja közre a történelemmetodikus szerző. A széles körben történt tájékozódás országosan is reprezentatívnak mondható. A felmérés célja az volt, hogy minél egzaktabb képet nyerhessen a szakmódszertani képzésről és a szakmódszertanosok helyzetéről. Annak érdekében kívánt tájékozódni, hogy egyrészt a szakmódszertanosok önmaguk elé tükröt tarthassanak, másrészt afelmérést kezdeményező és végző Tanárképzők Szövetsége Szakmódszertani Szakosztálya különböző fórumokon és főhatóságoknál képviselhesse e hátrányos helyzetben lévő oktatói réteg érdekeit, javaslatokat fogalmazhasson meg körülményeik javítására, segítse erőfeszítéseiket tantárgyuk presztízsének a növelésére. A felmérést munkatársaival együtt összeállító, végző és összegző szerző ezúttal is szívesen várja olvasói, kollégái véleményét a témával kapcsolatban, ami lényegében felöleli a szakmódszertani képzés szinte minden gondját, baját.
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Azonosító:
10.37205/TEL-hun.2004.2.07
Forrás:
Pedagógusképzés; szám 2. (2004); 83-94
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2004.2
Létrehozó:
Copyright (c) 2023 A szerző(k)