Ugrás a tartalomhoz

A középiskolai tanári teljesítmény vizsgálata: Egy lehetséges értékelési rendszer tervezete

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/7126
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: Eszmecsere
Cím:
A középiskolai tanári teljesítmény vizsgálata: Egy lehetséges értékelési rendszer tervezete
Létrehozó:
Király, Zsolt
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2004-11-03
Téma:
középiskola
pedagógus
teljesítményértékelés
Tartalmi leírás:
Az alábbi írás egy — a középiskolai tanárok oktató-nevelő munkában nyújtott teljesítményét vizsgáló - a hazai és a nemzetközi szakirodalom és a szerző saját kutatásai alapján speciálisan a magyar viszonyokra kidolgozott értékelési rendszer legfontosabb alapelveit, céljait, módszereit, eljárásait és működtetési szabályait összefoglaló dokumentum, egy ún. Értékelési Szabályzat tervezetének rövidített változata. Közlésének célja az, hogy vitát kezdeményezzünk erről a tanárok szakmaifejlődése szempontjábólfontos és aktuális kérdésről.
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Azonosító:
10.37205/TEL-hun.2004.2.05
Forrás:
Pedagógusképzés; szám 2. (2004); 55-76
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2004.2
Létrehozó:
Copyright (c) 2023 A szerző(k)