Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A tanárképzés helye a ciklusos rendszerben |
| Tartalom: | https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/5999 |
|---|---|
| Archívum: | Pedagógusképzés |
| Gyűjtemény: | Eszmecsere |
| Cím: |
A tanárképzés helye a ciklusos rendszerben
|
| Létrehozó: |
Balogh, Árpád
Hauser, Zoltán
|
| Kiadó: |
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
|
| Dátum: |
2004-04-05
|
| Téma: |
tanárképzés
ciklusos rendszer
|
| Tartalmi leírás: |
Az ún. bolognai folyamat felgyorsulása és a magyar felsőoktatás modernizációjának vitaanyagai a közelmúltban minden korábbit felülmúló mértékben irányították rá a figyelmet a pedagógusképzés reformjának problematikájára. Ezen belül kiemelt szerepet kapott az egységes, de a kétciklusú rendszerbe illesztendő tanárképzés, ¡11. az ebben érintett intézmények — különösen afőiskolák -jövőbeni szerepvállalásának kérdése. Mondjuk ki: a legtöbb nézetkülönbség is ebben a kérdésben látott napvilágot a vita során. Efolyóiratban több, az útkeresésben lényeges és fontos tanulmányt olvashattunk eddig. írásunk ezt a palettát kívánja gazdagítani, elsősorban a közismereti tanárképzésben érintett főiskolai szektor álláspontjának kifejtésével.
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
| Azonosító: |
10.37205/TEL-hun.2004.1.08
|
| Forrás: |
Pedagógusképzés; szám 1. (2004)
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2004.1
|
| Létrehozó: |
Copyright (c) 2023 A szerző(k)
|