Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A hazai főiskolai szintű tanár-, tanító- és óvóképzés pedagógiai programjai |
Tartalom: | https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/5993 |
---|---|
Archívum: | Pedagógusképzés |
Gyűjtemény: | Tanulmányok |
Cím: |
A hazai főiskolai szintű tanár-, tanító- és óvóképzés pedagógiai programjai
|
Létrehozó: |
Hunyady, Györgyné
|
Kiadó: |
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
|
Dátum: |
2004-04-05
|
Téma: |
főiskola
tanár
tanító
óvodapedagógus
tanárképzés
|
Tartalmi leírás: |
Az elemzés azon a tájékozódáson alapul, amelyet az MTA Pedagógiai Bizottsága szervezett 2003 tavaszán a pedagógusképzés pedagógiai programjairól, a képzés tartalmáról, a felhasznált szakirodalomról, az összevont szigorlatról és a záróvizsgákról. A bizottság kérésére nyolc egyetemi, öt főiskolai tanárképzési, illetve tizennyolc tanító- és óvóképzési program érkezett. Az értelemszerűen nagyon különböző jellegű programokban rejlő adattömeg feldolgozásának bonyolult munkáját Serfőző Mónika és Sárosdi Anna (ELTE Pszichológiai Doktori Iskola) végezte el. A bizottság az év folyamán - részben az érintettek részvételével - három ülésén foglalkozott a programokkal. Az egyetemi tanárképzésben tanított pedagógiáról Zrinszky László tanulmánya a Pedagógusképzés 2003. 3-4. számában megjelent, az alábbiakban a főiskolai programokról készült elemzést mutatjuk be.
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Lektorált tanulmány
|
Azonosító: |
10.37205/TEL-hun.2004.1.02
|
Forrás: |
Pedagógusképzés; szám 1. (2004)
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2004.1
|
Létrehozó: |
Copyright (c) 2023 A szerző(k)
|