Ugrás a tartalomhoz

A hazai főiskolai szintű tanár-, tanító- és óvóképzés pedagógiai programjai

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/5993
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: Tanulmányok
Cím:
A hazai főiskolai szintű tanár-, tanító- és óvóképzés pedagógiai programjai
Létrehozó:
Hunyady, Györgyné
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2004-04-05
Téma:
főiskola
tanár
tanító
óvodapedagógus
tanárképzés
Tartalmi leírás:
Az elemzés azon a tájékozódáson alapul, amelyet az MTA Pedagógiai Bizottsága szervezett 2003 tavaszán a pedagógusképzés pedagógiai programjairól, a képzés tartalmáról, a felhasznált szakirodalomról, az összevont szigorlatról és a záróvizsgákról. A bizottság kérésére nyolc egyetemi, öt főiskolai tanárképzési, illetve tizennyolc tanító- és óvóképzési program érkezett. Az értelemszerűen nagyon különböző jellegű programokban rejlő adattömeg feldolgozásának bonyolult munkáját Serfőző Mónika és Sárosdi Anna (ELTE Pszichológiai Doktori Iskola) végezte el. A bizottság az év folyamán - részben az érintettek részvételével - három ülésén foglalkozott a programokkal. Az egyetemi tanárképzésben tanított pedagógiáról Zrinszky László tanulmánya a Pedagógusképzés 2003. 3-4. számában megjelent, az alábbiakban a főiskolai programokról készült elemzést mutatjuk be.
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Lektorált tanulmány
Azonosító:
10.37205/TEL-hun.2004.1.02
Forrás:
Pedagógusképzés; szám 1. (2004)
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2004.1
Létrehozó:
Copyright (c) 2023 A szerző(k)