Ugrás a tartalomhoz

Az együttműködés hatásnövelő szerepe a tanítás-tanulás folyamatában: (Paul Roeders: A hatékony tanulás titka című könyvéről)

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/3521
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: Recenziók
Cím:
Az együttműködés hatásnövelő szerepe a tanítás-tanulás folyamatában: (Paul Roeders: A hatékony tanulás titka című könyvéről)
Létrehozó:
Vastagh, Zoltán
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2022-02-20
Téma:
együttműködés
tanulás-tanítás
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Azonosító:
Forrás:
Pedagógusképzés; szám 1. (1998); 153-164
2732-3463
0133-2570
Létrehozó:
Copyright (c) 1998 A szerző(k)