Ugrás a tartalomhoz

A sokszempontú megközelítés és a tapasztalati tanulás fontossága

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/3486
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: Környezetpedagógia
Cím:
A sokszempontú megközelítés és a tapasztalati tanulás fontossága
Létrehozó:
Rogovszky, Zoltán
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2022-01-26
Téma:
tapasztalati tanulás
környezetpedagógia
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Azonosító:
Forrás:
Pedagógusképzés; szám 1. (1998); 65-69
2732-3463
0133-2570
Létrehozó:
Copyright (c) 1998 A szerző(k)