Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A digitális eszközök jelentősége a kortárs támogatás (peer-coaching) és az együttműködő inkluzív tanulás során |
Tartalom: | https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/2612 |
---|---|
Archívum: | Pedagógusképzés |
Gyűjtemény: | Műhelyek, tanuló közösségek |
Cím: |
Peer-coaching and inclusive collaborative learning using ICT
A digitális eszközök jelentősége a kortárs támogatás (peer-coaching) és az együttműködő inkluzív tanulás során
|
Létrehozó: |
Huber, Susanne
Lupschina, Rainer
Schwarz, Melanie
Krey, Katja
Daru, Andrea
|
Kiadó: |
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
|
Dátum: |
2021-10-21
|
Téma: |
kortárs támogatás (peer coaching)
IKT
együttműködő tanulás
szakmai dilemma
|
Tartalmi leírás: |
A pedagógusok munkájuk során gyakran szembesülnek komplex és kiszámíthatatlan szakmai dilemmákkal. Ezért a pedagógus jelölteknek olyan együttműködő szakmai környezetre van szükségük, amely figyelembe veszi e sokrétű kihívásokat (Beaton és mtsai, 2020). Intézményünkben, Németországban, az IKT eszközöket alkalmazó kortárs támogatás (peer-coaching) és az együttműködő, inkluzív tanulás gyakorlatát azért vezettük be a pedagógusképzésbe, hogy elősegítsük a befogadással és a sokszínűséggel kapcsolatos pozitív attitűdök kialakulását a tanárjelöltekben. Továbbá egy középiskolában, Reutlingenben, bevezettük az együttműködő online tanulás gyakorlatát a diákok számára is, hogy a tanárjelöltek és gyakorló tanárok egyaránt megtanulják, hogyan vezethetik rá tanulóikat arra, hogy befogadó környezetben támogassák egymást.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
10.37205/TEL-hun.2021.1.06
|
Forrás: |
Pedagógusképzés; Évf. 20 szám 1. (2021); 110-120
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2021.1
|
Kapcsolat: | |
Létrehozó: |
Copyright (c) 2021 A szerző(k)
|