Ugrás a tartalomhoz

A reziliencia vizsgálata pedagógusok körében és a pedagógusképzésben

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/2403
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: Tanulmányok
Cím:
A reziliencia vizsgálata pedagógusok körében és a pedagógusképzésben
Létrehozó:
Bordás, Andrea
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2020-12-31
Téma:
reziliencia
pedagóguaképzés
reziliens pedagógus
pályán maradás
a reziliencia dinamikus interaktív modellje
Tartalmi leírás:
Jelen tanulmány a reziliencia fogalmát és annak oktatási térben való alkalmazását járja körül. A magyar nyelvű neveléstudományi szakirodalomban főként a tanulmányi reziliencia fogalmával és vizsgálatával találkozunk. A tanulmány célja egy olyan holisztikus szemléletű, rendszerelméleti megközelítés bemutatása, amely jobban illeszkedik pedagógus-kutatások világához, és a maga komplexitásában képes megragadni a szakmai reziliencia fogalmát. A reziliencia dinamikus interaktív modellje lehetőséget ad mind az intézményi oktatási környezet, mind a reziliencia fejlesztésével foglalkozó képzések, továbbképzések újragondolására.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Lektorált tanulmány
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.37205/TEL-hun.2020.3-4.01
Forrás:
Pedagógusképzés; Évf. 19 szám 3-4 (2020); 5–28
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2020.3-4
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2021 A szerző(k)