Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A reziliencia vizsgálata pedagógusok körében és a pedagógusképzésben |
Tartalom: | https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/2403 |
---|---|
Archívum: | Pedagógusképzés |
Gyűjtemény: | Tanulmányok |
Cím: |
A reziliencia vizsgálata pedagógusok körében és a pedagógusképzésben
|
Létrehozó: |
Bordás, Andrea
|
Kiadó: |
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
|
Dátum: |
2020-12-31
|
Téma: |
reziliencia
pedagóguaképzés
reziliens pedagógus
pályán maradás
a reziliencia dinamikus interaktív modellje
|
Tartalmi leírás: |
Jelen tanulmány a reziliencia fogalmát és annak oktatási térben való alkalmazását járja körül. A magyar nyelvű neveléstudományi szakirodalomban főként a tanulmányi reziliencia fogalmával és vizsgálatával találkozunk. A tanulmány célja egy olyan holisztikus szemléletű, rendszerelméleti megközelítés bemutatása, amely jobban illeszkedik pedagógus-kutatások világához, és a maga komplexitásában képes megragadni a szakmai reziliencia fogalmát. A reziliencia dinamikus interaktív modellje lehetőséget ad mind az intézményi oktatási környezet, mind a reziliencia fejlesztésével foglalkozó képzések, továbbképzések újragondolására.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Lektorált tanulmány
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
10.37205/TEL-hun.2020.3-4.01
|
Forrás: |
Pedagógusképzés; Évf. 19 szám 3-4 (2020); 5–28
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2020.3-4
|
Kapcsolat: | |
Létrehozó: |
Copyright (c) 2021 A szerző(k)
|