Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A reziliencia vizsgálata pedagógusok körében és a pedagógusképzésben |
| Tartalom: | https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/2403 |
|---|---|
| Archívum: | Pedagógusképzés |
| Gyűjtemény: | Tanulmányok |
| Cím: |
A reziliencia vizsgálata pedagógusok körében és a pedagógusképzésben
|
| Létrehozó: |
Bordás, Andrea
|
| Kiadó: |
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
|
| Dátum: |
2020-12-31
|
| Téma: |
reziliencia
pedagóguaképzés
reziliens pedagógus
pályán maradás
a reziliencia dinamikus interaktív modellje
|
| Tartalmi leírás: |
Jelen tanulmány a reziliencia fogalmát és annak oktatási térben való alkalmazását járja körül. A magyar nyelvű neveléstudományi szakirodalomban főként a tanulmányi reziliencia fogalmával és vizsgálatával találkozunk. A tanulmány célja egy olyan holisztikus szemléletű, rendszerelméleti megközelítés bemutatása, amely jobban illeszkedik pedagógus-kutatások világához, és a maga komplexitásában képes megragadni a szakmai reziliencia fogalmát. A reziliencia dinamikus interaktív modellje lehetőséget ad mind az intézményi oktatási környezet, mind a reziliencia fejlesztésével foglalkozó képzések, továbbképzések újragondolására.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Lektorált tanulmány
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
10.37205/TEL-hun.2020.3-4.01
|
| Forrás: |
Pedagógusképzés; Évf. 19 szám 3-4 (2020); 5–28
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2020.3-4
|
| Kapcsolat: | |
| Létrehozó: |
Copyright (c) 2021 A szerző(k)
|