Ugrás a tartalomhoz

A Perjátszó Kör első tizenöt éve – A Jog és drámapedagógia intézményesülésének kezdetei az ELTE ÁJK-n: ÚJABB TENDENCIÁK A JOGI FELSŐOKTATÁS MEGÚJÍTÁSÁRA ELTE ÁJK-N

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/2278
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: Műhelyek, tanuló közösségek
Cím:
From the Student Circle of Playing Legal Cases through the Mentorprogramme to Social Responsibility: Recent Tendencies in the Renewal of the Legal Education in the Faculty of Law at Eötvös Loránd University
A Perjátszó Kör első tizenöt éve – A Jog és drámapedagógia intézményesülésének kezdetei az ELTE ÁJK-n: ÚJABB TENDENCIÁK A JOGI FELSŐOKTATÁS MEGÚJÍTÁSÁRA ELTE ÁJK-N
Létrehozó:
Rigó, Balázs
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2020-12-31
Téma:
drámapedagógia
perjátszó kör
mentorálás
mentorprogram
orioentációs napok
integrálás
társadalmi felleősségvállalás
jogi oktatás
Tartalmi leírás:
Jelen esettanulmányok célja, hogy bemutassa azokat a puszta jogszabályok tanultatásán túlmenő változásokat, amelyek az ELTE-ÁJK-n az utóbbi másfél évtizedben egészen napjainkig hatóan végbementek. A karon működő perjátszó kör játékos és korántsem pusztán ismeretterjesztő módon mutatja be a leghíresebb történelmi pereket, miközben a joghallgatók a szórakozáson túl mind a jogtörténet, mind az eljárásjog és a tárgyalás mikéntjébe is bepillanthatnak. A Mentorprogram a gólyák számára az Orientációs Napok és az évközi mentorálás keretében a teljes első évben végzi az integrációt. Míg a társadalmi felelősségvállalás keretében a hallgatók a jog világából kilépve, terepen is találkozhatnak azokkal a társadalmi kihívásokkal, amelyeket a jogszabályok keretében valamilyen mértékben megismerhettek.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.37205/TEL-hun.2020.3-4.03
Forrás:
Pedagógusképzés; Évf. 19 szám 3-4 (2020); 59–68
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2020.3-4
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2021 A szerző(k)