Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
„Magányos küzdelem”. Akadálymentesítési lehetőségek a pedagógusképzésben |
| Tartalom: | https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/1647 |
|---|---|
| Archívum: | Pedagógusképzés |
| Gyűjtemény: | Külföld |
| Cím: |
„Magányos küzdelem”. Akadálymentesítési lehetőségek a pedagógusképzésben
|
| Létrehozó: |
Hoffmann, Rita
Flamich, Mária
|
| Kiadó: |
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
|
| Dátum: |
2011-12-20
|
| Tartalmi leírás: |
A fogyatékos tanulók számára a többségi oktatás magányos küzdelem – állítják az érintettek. Mindez a múlt, vagy érvényes ma is, amikor az inkluzív szemlélet hódít világszerte? Vagy ma még igazabb, mint korábban? Hogyan vélekednek erről maguk a fogyatékossággal élő személyek? Írásunk két fogyatékossággal élő amerikai egyetemi tanár tapasztalatai nyomán vizsgálja a befogadást, fedi fel a sztereotípiákat és mutat példát arra, hogyan tanítható a diverzitás elfogadása, tisztelete, hogy könnyebb legyen a ma még „magányos küzdelem.”
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
10.37205/TEL-hun.2011.3-4.22
|
| Forrás: |
Pedagógusképzés; Évf. 9 szám 3-4. (2011); 225-233
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2011.3-4
|
| Kapcsolat: | |
| Létrehozó: |
Copyright (c) 2011 A szerző(k)
|