Ugrás a tartalomhoz

„Magányos küzdelem”. Akadálymentesítési lehetőségek a pedagógusképzésben

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/1647
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: Külföld
Cím:
„Magányos küzdelem”. Akadálymentesítési lehetőségek a pedagógusképzésben
Létrehozó:
Hoffmann, Rita
Flamich, Mária
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2011-12-20
Tartalmi leírás:
A fogyatékos tanulók számára a többségi oktatás magányos küzdelem – állítják az érintettek. Mindez a múlt, vagy érvényes ma is, amikor az inkluzív szemlélet hódít világszerte? Vagy ma még igazabb, mint korábban? Hogyan vélekednek erről maguk a fogyatékossággal élő személyek? Írásunk két fogyatékossággal élő amerikai egyetemi tanár tapasztalatai nyomán vizsgálja a befogadást, fedi fel a sztereotípiákat és mutat példát arra, hogyan tanítható a diverzitás elfogadása, tisztelete, hogy könnyebb legyen a ma még „magányos küzdelem.”    
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.37205/TEL-hun.2011.3-4.22
Forrás:
Pedagógusképzés; Évf. 9 szám 3-4. (2011); 225-233
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2011.3-4
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2011 A szerző(k)