Ugrás a tartalomhoz

A „hosszú” tanítási gyakorlat hazai tapasztalatai

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/1549
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: Eszmecsere
Cím:
A „hosszú” tanítási gyakorlat hazai tapasztalatai
Létrehozó:
Enyedi, Ágnes
Révész, Judit
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2009-12-20
Tartalmi leírás:
A cikk összefoglalja az 1990-ben alakult Angol Tanárképző Központ (CETT) egyéves, majd féléves tanítási gyakorlatának eredményeit, annak érdekében, hogy a most alakuló tanári mesterképzések tanítási gyakorlatának kialakításához praktikus segítséget nyújtson. Az írás fejezetei kitérnek a CETT tanítási gyakorlatában újszerű elemekre, mint az időkeret, illetve a párban való tanítás (1–3 fejezet), a külső iskolai mentorok kiválasztására, képzésére és a rendszeren belül kapott feladataikra (4. fejezet), a képzőintézmény és az iskolák kapcsolatára (5. fejezet) illetve a tanítási gyakorlatot kísérő szeminárium lényegére, valamint a jelöltek értékelésének alapelveire (6–7 fejezet).  
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.37205/TEL-hun.2009.4.03
Forrás:
Pedagógusképzés; Évf. 7 szám 4. (2009); 35-56
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2009.4
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2009 A szerző(k)