Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A „hosszú” tanítási gyakorlat hazai tapasztalatai |
| Tartalom: | https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/1549 |
|---|---|
| Archívum: | Pedagógusképzés |
| Gyűjtemény: | Eszmecsere |
| Cím: |
A „hosszú” tanítási gyakorlat hazai tapasztalatai
|
| Létrehozó: |
Enyedi, Ágnes
Révész, Judit
|
| Kiadó: |
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
|
| Dátum: |
2009-12-20
|
| Tartalmi leírás: |
A cikk összefoglalja az 1990-ben alakult Angol Tanárképző Központ (CETT) egyéves, majd féléves tanítási gyakorlatának eredményeit, annak érdekében, hogy a most alakuló tanári mesterképzések tanítási gyakorlatának kialakításához praktikus segítséget nyújtson. Az írás fejezetei kitérnek a CETT tanítási gyakorlatában újszerű elemekre, mint az időkeret, illetve a párban való tanítás (1–3 fejezet), a külső iskolai mentorok kiválasztására, képzésére és a rendszeren belül kapott feladataikra (4. fejezet), a képzőintézmény és az iskolák kapcsolatára (5. fejezet) illetve a tanítási gyakorlatot kísérő szeminárium lényegére, valamint a jelöltek értékelésének alapelveire (6–7 fejezet).
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
10.37205/TEL-hun.2009.4.03
|
| Forrás: |
Pedagógusképzés; Évf. 7 szám 4. (2009); 35-56
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2009.4
|
| Kapcsolat: | |
| Létrehozó: |
Copyright (c) 2009 A szerző(k)
|