Ugrás a tartalomhoz

A pedagógusok tartalmi és módszertani tudásának fejlesztése a klímaváltozáshoz kapcsolódva

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/1421
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: Műhely
Cím:
A pedagógusok tartalmi és módszertani tudásának fejlesztése a klímaváltozáshoz kapcsolódva
Létrehozó:
Mika, János
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2011-06-30
Tartalmi leírás:
Az éghajlatváltozás az oktatás számára is kihívást jelent, hiszen meg kell ismertetnünk az oktatásban résztvevőkkel, hogy mi a folyamat lényege, mik a következményei, és mit tehetünk a változás lefékezéséért. Írásunk első fele e kérdésekről szól, míg a második részben arra mutatunk példákat, hogy miként tudjuk kihasználni a klímaváltozás iránti érdeklődést arra, hogy más fontos kérdésekre hívjuk fel a figyelmet és fejlesszünk bizonyos kulcskompetenciákat.  
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.37205/TEL-hun.2011.1-2.13
Forrás:
Pedagógusképzés; Évf. 9 szám 1-2. (2011); 169-188
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2011.1-2
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2011 A szerző(k)