Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A magyar tanárképzés a közelmúltban és a közeljövőben: a kritika kritikája |
Tartalom: | https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/1396 |
---|---|
Archívum: | Pedagógusképzés |
Gyűjtemény: | Eszmecsere |
Cím: |
A magyar tanárképzés a közelmúltban és a közeljövőben: a kritika kritikája
|
Létrehozó: |
Hunyady, György
|
Kiadó: |
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
|
Dátum: |
2011-06-30
|
Tartalmi leírás: |
A bolognai rendszerű tanárképzés kritikai fenntartásokba ütközött, a bevezetését követő átmeneti megnyugvás után 2009–2010-ben elmérgesedtek a viták körülötte, és immár várható, hogy a szavakat tettek is követik. Formát öltött a tanárképzés átalakításának terve, a korábbról ismert módozatainak felidézése, miniszteriális koncepció került erről közkézre és rövidesen jogszabályi előterjesztések születnek. Konferencia-előadásom tárgya az volt, hogy milyen ellenvetések merültek fel és milyen alapról indultak, ezt most megtoldom azzal, hogy az ellenreform tervei miben állnak és előre láthatóan mire vezetnek. A kritika kritikája természetesen annak a keresését és azonosítását is jelenti, hogy az egymást váltó és keresztező reformok miben képvisel(het)nek folytonosságot.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
10.37205/TEL-hun.2011.1-2.05
|
Forrás: |
Pedagógusképzés; Évf. 9 szám 1-2. (2011); 67-78
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2011.1-2
|
Kapcsolat: | |
Létrehozó: |
Copyright (c) 2011 A szerző(k)
|