Ugrás a tartalomhoz

A magyar tanárképzés a közelmúltban és a közeljövőben: a kritika kritikája

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/1396
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: Eszmecsere
Cím:
A magyar tanárképzés a közelmúltban és a közeljövőben: a kritika kritikája
Létrehozó:
Hunyady, György
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2011-06-30
Tartalmi leírás:
A bolognai rendszerű tanárképzés kritikai fenntartásokba ütközött, a bevezetését követő átmeneti megnyugvás után 2009–2010-ben elmérgesedtek a viták körülötte, és immár várható, hogy a szavakat tettek is követik. Formát öltött a tanárképzés átalakításának terve, a korábbról ismert módozatainak felidézése, miniszteriális koncepció került erről közkézre és rövidesen jogszabályi előterjesztések születnek. Konferencia-előadásom tárgya az volt, hogy milyen ellenvetések merültek fel és milyen alapról indultak, ezt most megtoldom azzal, hogy az ellenreform tervei miben állnak és előre láthatóan mire vezetnek. A kritika kritikája természetesen annak a keresését és azonosítását is jelenti, hogy az egymást váltó és keresztező reformok miben képvisel(het)nek folytonosságot.  
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.37205/TEL-hun.2011.1-2.05
Forrás:
Pedagógusképzés; Évf. 9 szám 1-2. (2011); 67-78
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2011.1-2
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2011 A szerző(k)