Ugrás a tartalomhoz

A hazai tanítóképzés helyzete (2000–2019)

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/1326
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: Tanulmányok
Cím:
A hazai tanítóképzés helyzete (2000–2019)
Létrehozó:
Podráczky, Judit
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2019-09-09
Téma:
tanítóképzés
integrált felsőoktatás
bolognai átalakulás
Tartalmi leírás:
A hazai tanítóképzés helyzetének körvonalazását két fő kérdéskör mentén kíséreljük meg. Először azt tekintjük át, hogy merre haladt és milyen tapasztalatokra tett szert a tanítóképzés az integrált felsőoktatásban, miként foglalható össze a felsőoktatási integráció és a bolognai átalakulás mérlege. Az írás második részében olyan aktuális kérdéseket/ kihívásokat érintünk, amelyek a tanítói praxis és a képzés oldaláról is válaszokat sürgetnek.  
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Lektorált tanulmány
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.37205/TEL-hun.2019.ksz.04
Forrás:
Pedagógusképzés; Évf. 18 (2019): különszám: Tanítóképzés a múlt és jövő metszetében; 51-63
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2019.ksz
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2019 A szerző(k)