Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A hazai tanítóképzés helyzete (2000–2019) |
Tartalom: | https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/1326 |
---|---|
Archívum: | Pedagógusképzés |
Gyűjtemény: | Tanulmányok |
Cím: |
A hazai tanítóképzés helyzete (2000–2019)
|
Létrehozó: |
Podráczky, Judit
|
Kiadó: |
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
|
Dátum: |
2019-09-09
|
Téma: |
tanítóképzés
integrált felsőoktatás
bolognai átalakulás
|
Tartalmi leírás: |
A hazai tanítóképzés helyzetének körvonalazását két fő kérdéskör mentén kíséreljük meg. Először azt tekintjük át, hogy merre haladt és milyen tapasztalatokra tett szert a tanítóképzés az integrált felsőoktatásban, miként foglalható össze a felsőoktatási integráció és a bolognai átalakulás mérlege. Az írás második részében olyan aktuális kérdéseket/ kihívásokat érintünk, amelyek a tanítói praxis és a képzés oldaláról is válaszokat sürgetnek.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Lektorált tanulmány
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
10.37205/TEL-hun.2019.ksz.04
|
Forrás: |
Pedagógusképzés; Évf. 18 (2019): különszám: Tanítóképzés a múlt és jövő metszetében; 51-63
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2019.ksz
|
Kapcsolat: | |
Létrehozó: |
Copyright (c) 2019 A szerző(k)
|