Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A hazai tanítóképzés helyzete (2000–2019) |
| Tartalom: | https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/1326 |
|---|---|
| Archívum: | Pedagógusképzés |
| Gyűjtemény: | Tanulmányok |
| Cím: |
A hazai tanítóképzés helyzete (2000–2019)
|
| Létrehozó: |
Podráczky, Judit
|
| Kiadó: |
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
|
| Dátum: |
2019-09-09
|
| Téma: |
tanítóképzés
integrált felsőoktatás
bolognai átalakulás
|
| Tartalmi leírás: |
A hazai tanítóképzés helyzetének körvonalazását két fő kérdéskör mentén kíséreljük meg. Először azt tekintjük át, hogy merre haladt és milyen tapasztalatokra tett szert a tanítóképzés az integrált felsőoktatásban, miként foglalható össze a felsőoktatási integráció és a bolognai átalakulás mérlege. Az írás második részében olyan aktuális kérdéseket/ kihívásokat érintünk, amelyek a tanítói praxis és a képzés oldaláról is válaszokat sürgetnek.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Lektorált tanulmány
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
10.37205/TEL-hun.2019.ksz.04
|
| Forrás: |
Pedagógusképzés; Évf. 18 (2019): különszám: Tanítóképzés a múlt és jövő metszetében; 51-63
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2019.ksz
|
| Kapcsolat: | |
| Létrehozó: |
Copyright (c) 2019 A szerző(k)
|