Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A gyakorlóiskola szerepe a pedagógusjelöltek felkészítésében |
| Tartalom: | https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/1317 |
|---|---|
| Archívum: | Pedagógusképzés |
| Gyűjtemény: | Műhelyek, tanuló közösségek |
| Cím: |
A gyakorlóiskola szerepe a pedagógusjelöltek felkészítésében
|
| Létrehozó: |
Orgoványi-Gajdos, Judit
|
| Kiadó: |
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
|
| Dátum: |
2019-06-30
|
| Téma: |
tanárképzés
tanárjelöltek
gyakorlóiskola és egyetem kapcsolata
|
| Tartalmi leírás: |
Hazai és nemzetközi szakirodalmi adatokkal egyaránt igazolható, hogy a pedagóguspályát választó hallgatók számos területen elégedetlenek a tanárképzéssel (Lukács 2002; Kocsis, 2003; Jancsák 2011, 2012). Ezeket a visszajelzéseket a már pályán lévő kezdő tanárok problémáival foglalkozó kutatások is nagy ban megerősítik (Hagger – McIntyre, 2006; OECD, 2009; Fehérvári 2016). Az Eszterházy Károly Egy etem Gyakorlóiskoláját érintő 2017-ben zajló kutatás célja az volt, hogy egy esettanulmányon keresztül megvizsgálja a problémakörrel kapcsolatos jelenlegi hazai helyzetet, és a Szakmai Fejlesztő Iskola koncepciójából kiindulva megoldási javaslatokat nyújtson a fejlesztés lehetséges irányaival kapcsolatban.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
10.37205/TEL-hun.2019.1-2.05
|
| Forrás: |
Pedagógusképzés; Évf. 18 szám 1-2 (2019); 110-138
2732-3463
0133-2570
|
| Kapcsolat: | |
| Létrehozó: |
Copyright (c) 2019 A szerző(k)
|