Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A jövő pedagógusai és az inkluzív nevelés, avagy hol tartunk hallgatóink integrált nevelésre való felkészítésében? |
Tartalom: | https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/1253 |
---|---|
Archívum: | Pedagógusképzés |
Gyűjtemény: | Műhely |
Cím: |
A jövő pedagógusai és az inkluzív nevelés, avagy hol tartunk hallgatóink integrált nevelésre való felkészítésében?
|
Létrehozó: |
N. Tóth, Ágnes
|
Kiadó: |
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
|
Dátum: |
2011-12-20
|
Tartalmi leírás: |
A többségi pedagógusoknak a sajátos nevelési igényű tanulók integrált oktatására való felkészítése számos kérdést vet fel: Milyen tanárokat kell ehhez képezni? Milyen jogokat és jogosítványokat kell a befogadó tanároknak élvezniük? Mit értünk tanári sokoldalúság alatt? Követelmény-e a tanári sokoldalúság minden tanárral szemben? (Barton, 2000) Írásunkban rávilágítunk arra, mit tettünk eddig, és mit kell a jövőben tennünk azért, hogy az intézményünkből, a Nyugat-magyarországi Egyetem Savaria Egyetemi Központból kikerülő hallgatók minden tekintetben megfeleljenek a pedagógusokkal szemben támasztott közoktatási igényeknek. E kihívások közül a sajátos nevelési igényű tanulók integrált oktatására való felkészítést kiemelve, helyi tanterveket, tantárgyi programokat elemezve, próbálunk választ adni a kérdésre.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
10.37205/TEL-hun.2011.3-4.12
|
Forrás: |
Pedagógusképzés; Évf. 9 szám 3-4. (2011); 171-179
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2011.3-4
|
Kapcsolat: | |
Létrehozó: |
Copyright (c) 2011 A szerző(k)
|