Ugrás a tartalomhoz

A jövő pedagógusai és az inkluzív nevelés, avagy hol tartunk hallgatóink integrált nevelésre való felkészítésében?

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/1253
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: Műhely
Cím:
A jövő pedagógusai és az inkluzív nevelés, avagy hol tartunk hallgatóink integrált nevelésre való felkészítésében?
Létrehozó:
N. Tóth, Ágnes
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2011-12-20
Tartalmi leírás:
A többségi pedagógusoknak a sajátos nevelési igényű tanulók integrált oktatására való felkészítése számos kérdést vet fel: Milyen tanárokat kell ehhez képezni? Milyen jogokat és jogosítványokat kell a befogadó tanároknak élvezniük? Mit értünk tanári sokoldalúság alatt? Követelmény-e a tanári sokoldalúság minden tanárral szemben? (Barton, 2000) Írásunkban rávilágítunk arra, mit tettünk eddig, és mit kell a jövőben tennünk azért, hogy az intézményünkből, a Nyugat-magyarországi Egyetem Savaria Egyetemi Központból kikerülő hallgatók minden tekintetben megfeleljenek a pedagógusokkal szemben támasztott közoktatási igényeknek. E kihívások közül a sajátos nevelési igényű tanulók integrált oktatására való felkészítést kiemelve, helyi tanterveket, tantárgyi programokat elemezve, próbálunk választ adni a kérdésre.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.37205/TEL-hun.2011.3-4.12
Forrás:
Pedagógusképzés; Évf. 9 szám 3-4. (2011); 171-179
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2011.3-4
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2011 A szerző(k)