Ugrás a tartalomhoz

Az inkluzív nevelés és a debreceni tanárképzés

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/1250
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: Műhely
Cím:
Az inkluzív nevelés és a debreceni tanárképzés
Létrehozó:
Pető, Ildikó
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2011-12-20
Tartalmi leírás:
Az együttnevelés (integráció, inklúzió) már a jelen pedagógiai gyakorlata, amit vagy jól, vagy kevésbé jól, de naponta végeznek a pedagógusok. Ahhoz, hogy a pedagógusképzés képes legyen lépést tartani az állandóan változó igényekkel, azzal, hogy a pedagógusok napról napra többet (de úgy érzik, hogy nem eleget) tudnak a sajátos nevelési igényű tanulók oktatásáról, maguknak a képző intézményeknek, az oktatóknak is változniuk kell. Meg kell keresniük azokat az elemeket, amelyeket beépíthetnek azokba az ismeretanyagokba, amelyeket eddig esetleg nem érintett az együttnevelés jelensége.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.37205/TEL-hun.2011.3-4.09
Forrás:
Pedagógusképzés; Évf. 9 szám 3-4. (2011); 143-152
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2011.3-4
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2011 A szerző(k)