Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
Az inkluzív nevelés és a debreceni tanárképzés |
| Tartalom: | https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/1250 |
|---|---|
| Archívum: | Pedagógusképzés |
| Gyűjtemény: | Műhely |
| Cím: |
Az inkluzív nevelés és a debreceni tanárképzés
|
| Létrehozó: |
Pető, Ildikó
|
| Kiadó: |
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
|
| Dátum: |
2011-12-20
|
| Tartalmi leírás: |
Az együttnevelés (integráció, inklúzió) már a jelen pedagógiai gyakorlata, amit vagy jól, vagy kevésbé jól, de naponta végeznek a pedagógusok. Ahhoz, hogy a pedagógusképzés képes legyen lépést tartani az állandóan változó igényekkel, azzal, hogy a pedagógusok napról napra többet (de úgy érzik, hogy nem eleget) tudnak a sajátos nevelési igényű tanulók oktatásáról, maguknak a képző intézményeknek, az oktatóknak is változniuk kell. Meg kell keresniük azokat az elemeket, amelyeket beépíthetnek azokba az ismeretanyagokba, amelyeket eddig esetleg nem érintett az együttnevelés jelensége.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
10.37205/TEL-hun.2011.3-4.09
|
| Forrás: |
Pedagógusképzés; Évf. 9 szám 3-4. (2011); 143-152
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2011.3-4
|
| Kapcsolat: | |
| Létrehozó: |
Copyright (c) 2011 A szerző(k)
|