Ugrás a tartalomhoz

A tanári pálya népszerűségének jellemzői és népszerűség-növelésének technikái Németországban

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/1051
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: Külföld
Cím:
A tanári pálya népszerűségének jellemzői és népszerűség-növelésének technikái Németországban
Létrehozó:
Ütőné Visi, Judit
Virág, Irén
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2016-12-20
Tartalmi leírás:
A tanulmány1 egy nemzetközi kutatási projekt keretében készült, ami azt tárta fel, hogy a vizsgálatba bevont országok milyen stratégiákat követnek, és milyen kommunikációs módszereket alkalmaznak a pedagóguspálya népszerűsítésében. Németországban a népszerűsítési törekvések fontos elemei a helyi adottságokra és igényekre építő tartományi rekrutációs projektek, a szövetségi és tartományi szinten is támogatott, a nyilvánosság bevonásával zajló fejlesztések, amelyek a tanárok és a társadalom igényeihez egyaránt igazodnak, valamint a köztisztviselői előmeneteli rendszer kiszámíthatósága.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.37205/TEL-hun.2016.1-4.14
Forrás:
Pedagógusképzés; Évf. 15 szám 1-4. (2016); 167-182
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2016.1-4
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2016 A szerző(k)