Ugrás a tartalomhoz

A tanári nézetek és az osztálytermi interakciók összefüggései a kutatási eredmények tükrében

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/1041
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: Tanulmány
Cím:
A tanári nézetek és az osztálytermi interakciók összefüggései a kutatási eredmények tükrében
Létrehozó:
Kardos, Melinda
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2016-12-20
Tartalmi leírás:
Az osztálytermi interakciók és a tanári nézetek fontos helyet foglalnak el a hatékony oktatási folyamat megvalósulásában. Jelen tanulmány leírja azon kutatások eredményeit, melyek a nézetekre és osztálytermi interakcióra fókuszálnak. Bemutatja, hogy a kutatásokban együttjárást és eltérést is találtak a tanári nézetek és az osztálytermi interakció között. Az elemzések eredményképpen a szerző hangsúlyozza, hogy a további kutatásokat a nézetek és a tanári gyakorlat közötti kölcsönös összefüggés szellemében érdemes folytatni.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.37205/TEL-hun.2016.1-4.04
Forrás:
Pedagógusképzés; Évf. 15 szám 1-4. (2016); 37-46
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2016.1-4
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2016 A szerző(k)