Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
Tanórán kívüli tanulás: Pedagógusképzés és szakmai fejlődés |
Tartalom: | https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/1040 |
---|---|
Archívum: | Pedagógusképzés |
Gyűjtemény: | Tanulmány |
Cím: |
Tanórán kívüli tanulás: Pedagógusképzés és szakmai fejlődés
|
Létrehozó: |
Imre, Anna
|
Kiadó: |
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
|
Dátum: |
2016-12-20
|
Tartalmi leírás: |
A 2013/14. tanévtől a hazai általános iskolákban meghosszabbodott a tanítási napok hossza. A rendelet szerint az intézményeknek délután négy óráig kell különböző foglalkozásokat biztosítania a bent tartózkodó tanulók számára. Ez a változás a gyermekek számára lehetőség fejlődésük támogatására, ugyanakkor a pedagógusok számára megnövekedett feladatot jelent. A bemutatott vizsgálat arra keresi a választ, hogyan hatnak ezek a változások a tanítókra és a tanárokra, melyek azok a területek, amelyek újak, megterhelőbbek, s melyek azok, amelyek új megközelítést igényelnek vagy nehézséget jelentenek. A tanulmány megvizsgálja azt is, hogy a pedagógusképzés és továbbképzés számára milyen következtetések fogalmazhatók meg ezen a téren a folyamatos szakmai fejlődés elősegítésére.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
10.37205/TEL-hun.2016.1-4.03
|
Forrás: |
Pedagógusképzés; Évf. 15 szám 1-4. (2016); 25-36
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2016.1-4
|
Kapcsolat: | |
Létrehozó: |
Copyright (c) 2016 A szerző(k)
|