Ugrás a tartalomhoz

Tanórán kívüli tanulás: Pedagógusképzés és szakmai fejlődés

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/1040
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: Tanulmány
Cím:
Tanórán kívüli tanulás: Pedagógusképzés és szakmai fejlődés
Létrehozó:
Imre, Anna
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2016-12-20
Tartalmi leírás:
A 2013/14. tanévtől a hazai általános iskolákban meghosszabbodott a tanítási napok hossza. A rendelet szerint az intézményeknek délután négy óráig kell különböző foglalkozásokat biztosítania a bent tartózkodó tanulók számára. Ez a változás a gyermekek számára lehetőség fejlődésük támogatására, ugyanakkor a pedagógusok számára megnövekedett feladatot jelent. A bemutatott vizsgálat arra keresi a választ, hogyan hatnak ezek a változások a tanítókra és a tanárokra, melyek azok a területek, amelyek újak, megterhelőbbek, s melyek azok, amelyek új megközelítést igényelnek vagy nehézséget jelentenek. A tanulmány megvizsgálja azt is, hogy a pedagógusképzés és továbbképzés számára milyen következtetések fogalmazhatók meg ezen a téren a folyamatos szakmai fejlődés elősegítésére.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.37205/TEL-hun.2016.1-4.03
Forrás:
Pedagógusképzés; Évf. 15 szám 1-4. (2016); 25-36
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2016.1-4
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2016 A szerző(k)