Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A féléves egyéni összefüggő gyakorlat eredményessége az intézményvezetők, hallgatók és mentorok véleménye alapján |
| Tartalom: | https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/1039 |
|---|---|
| Archívum: | Pedagógusképzés |
| Gyűjtemény: | Tanulmány |
| Cím: |
A féléves egyéni összefüggő gyakorlat eredményessége az intézményvezetők, hallgatók és mentorok véleménye alapján
|
| Létrehozó: |
Kotschy, Beáta
Mogyorósi, Zsolt
Taskó, Tünde
|
| Kiadó: |
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
|
| Dátum: |
2016-12-20
|
| Tartalmi leírás: |
Az alábbi tanulmány a Bologna-rendszerű tanárképzés bevezetésével meginduló féléves összefüggő egyéni iskolai gyakorlat tapasztalatait gyűjti össze, s az eredmények alapján javaslatokat fogalmaz meg az egyéves összefüggő gyakorlat tartalmára, szervezésére vonatkozóan.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
10.37205/TEL-hun.2016.1-4.02
|
| Forrás: |
Pedagógusképzés; Évf. 15 szám 1-4. (2016); 9-24
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2016.1-4
|
| Kapcsolat: | |
| Létrehozó: |
Copyright (c) 2016 A szerző(k)
|