Ugrás a tartalomhoz

A féléves egyéni összefüggő gyakorlat eredményessége az intézményvezetők, hallgatók és mentorok véleménye alapján

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/1039
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: Tanulmány
Cím:
A féléves egyéni összefüggő gyakorlat eredményessége az intézményvezetők, hallgatók és mentorok véleménye alapján
Létrehozó:
Kotschy, Beáta
Mogyorósi, Zsolt
Taskó, Tünde
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2016-12-20
Tartalmi leírás:
Az alábbi tanulmány a Bologna-rendszerű tanárképzés bevezetésével meginduló féléves összefüggő egyéni iskolai gyakorlat tapasztalatait gyűjti össze, s az eredmények alapján javaslatokat fogalmaz meg az egyéves összefüggő gyakorlat tartalmára, szervezésére vonatkozóan.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.37205/TEL-hun.2016.1-4.02
Forrás:
Pedagógusképzés; Évf. 15 szám 1-4. (2016); 9-24
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2016.1-4
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2016 A szerző(k)