Ugrás a tartalomhoz

Európai doktori tanulmányok a tanárképzés területén: átformáló tanári tanulás a jobb tanulói tanulásért egy kialakuló európai kontextusban

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/1015
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: Külföld
Cím:
Európai doktori tanulmányok a tanárképzés területén: átformáló tanári tanulás a jobb tanulói tanulásért egy kialakuló európai kontextusban
Létrehozó:
Pesti, Csilla
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2017-12-20
Tartalmi leírás:
Az Eötvös Loránd Tudományegyetem négy másik ország egyetemével és egy szervezettel való együttműködésben 2012-ben indította útjára az Európai Doktori Tanulmányok a Tanárképzés Területén (European Doctorate in Teacher Education - EDiTE) elnevezésű projekt első ciklusát. A projekt nemrég lépett a második fázisába, melynek keretén belül az elkövetkező három évben megvalósul „A tanuló tanár” c. kutatási projekt, illetve az intézmény Neveléstudományi Doktori Iskolája által kínált programok listája is bővült. Ezen írás bemutatja a projekt múltját és jelenét, az ELTE „Tanuló tanár” elnevezésű kutatási projektjét, s annak három alkomponensét, valamint kitér az ELTE/EDiTE doktori programra is.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.37205/TEL-hun.2017.1-4.11
Forrás:
Pedagógusképzés; Évf. 16 szám 1-4. (2017); 102-110
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2017.1-4
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2017 A szerző(k)