Ugrás a tartalomhoz

A tanári kompetencia rendszere a német nyelvterület irodalma alapján

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/893
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: Külföld
Cím:
A tanári kompetencia rendszere a német nyelvterület irodalma alapján
Létrehozó:
Lükő, István
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2009-03-31
Tartalmi leírás:
Ez az írás „A szakmai tanárképzés helyzete és korszerűsítése c. FKA-KT 4/2006” c. kutatás keretében elkészült beszámoló előadás és tanulmány alapján készült. A szakmai tanárképzés kompetenciaalapú és modulrendszerű fejlesztése, a gyakorlati felhasználás szempontjából mérvadó középfokú szakképzés fejlesztésével szervesen kell, hogy kapcsolódjon. Célunk az volt, hogy az angolszász nyelvterület kompetencia rendszere mellett, megismertessük a német nyelvterület koncepcióit, modelljeit a szakmai tanárképzés egészébe beágyazottan. A konkrét német és osztrák modellek ismertetése előtt néhány gondolat megvilágítja a modul és a kompetencia fogalmi rendszerét és elemeinek kapcsolódását, mintegy érzékeltetve azt, hogy a tananyagok, így a szakképzés és a tanárképzés tartalmi körei is, több évtizedes szerves fejlődés és fejlesztés folyamatában alakultak ki.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.37205/TEL-hun.2009.1.09
Forrás:
Pedagógusképzés; Évf. 7 szám 1. (2009); 91-110
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2009.1
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2009 A szerző(k)