Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A tanári kompetencia rendszere a német nyelvterület irodalma alapján |
| Tartalom: | https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/893 |
|---|---|
| Archívum: | Pedagógusképzés |
| Gyűjtemény: | Külföld |
| Cím: |
A tanári kompetencia rendszere a német nyelvterület irodalma alapján
|
| Létrehozó: |
Lükő, István
|
| Kiadó: |
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
|
| Dátum: |
2009-03-31
|
| Tartalmi leírás: |
Ez az írás „A szakmai tanárképzés helyzete és korszerűsítése c. FKA-KT 4/2006” c. kutatás keretében elkészült beszámoló előadás és tanulmány alapján készült. A szakmai tanárképzés kompetenciaalapú és modulrendszerű fejlesztése, a gyakorlati felhasználás szempontjából mérvadó középfokú szakképzés fejlesztésével szervesen kell, hogy kapcsolódjon. Célunk az volt, hogy az angolszász nyelvterület kompetencia rendszere mellett, megismertessük a német nyelvterület koncepcióit, modelljeit a szakmai tanárképzés egészébe beágyazottan. A konkrét német és osztrák modellek ismertetése előtt néhány gondolat megvilágítja a modul és a kompetencia fogalmi rendszerét és elemeinek kapcsolódását, mintegy érzékeltetve azt, hogy a tananyagok, így a szakképzés és a tanárképzés tartalmi körei is, több évtizedes szerves fejlődés és fejlesztés folyamatában alakultak ki.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
10.37205/TEL-hun.2009.1.09
|
| Forrás: |
Pedagógusképzés; Évf. 7 szám 1. (2009); 91-110
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2009.1
|
| Kapcsolat: | |
| Létrehozó: |
Copyright (c) 2009 A szerző(k)
|