Ugrás a tartalomhoz

A pedgaóguképzésbe integrált multikulturalizmus, az akkreditációs követelmények szellemében: Pillanatkép az Egyesült Államokból

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/880
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: Külföld
Cím:
A pedgaóguképzésbe integrált multikulturalizmus, az akkreditációs követelmények szellemében: Pillanatkép az Egyesült Államokból
Létrehozó:
Szécsi, Tünde
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2008-12-20
Tartalmi leírás:
Angliában Az USA közoktatásában részt vevő diákok növekvő arányban képviselik az etnikai, nyelvi és vallási kisebbségi csoportokat. Ezek a demográfiai változások jelentősen módosítják az oktatás szociokulturális hátterét, és így a pedagógusképző intézeteknek is számos kihívással kell szembenézniük. Ezen intézmények minőségbiztosítását a Pedagógusképzők Nemzeti Akkreditációs Tanácsa (NCATE) végzi. A következő írás összefoglalja az NCATE multikulturalizmusra vonatkozó követelményeit, valamint ismerteti egy dokumentumelemzés eredményeit. Az elemzés kimutatta azokat a hatékony értékelési/mérőeszközöket, amelyeket egy pedagógusképző program a multikulturális ismeretek, készségek és attitűdök mérésére használ.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.37205/TEL-hun.2008.4.07
Forrás:
Pedagógusképzés; Évf. 6 szám 4 (2008); 97-103
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2008.4
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2008 A szerző(k)