Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A pedgaóguképzésbe integrált multikulturalizmus, az akkreditációs követelmények szellemében: Pillanatkép az Egyesült Államokból |
| Tartalom: | https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/880 |
|---|---|
| Archívum: | Pedagógusképzés |
| Gyűjtemény: | Külföld |
| Cím: |
A pedgaóguképzésbe integrált multikulturalizmus, az akkreditációs követelmények szellemében: Pillanatkép az Egyesült Államokból
|
| Létrehozó: |
Szécsi, Tünde
|
| Kiadó: |
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
|
| Dátum: |
2008-12-20
|
| Tartalmi leírás: |
Angliában Az USA közoktatásában részt vevő diákok növekvő arányban képviselik az etnikai, nyelvi és vallási kisebbségi csoportokat. Ezek a demográfiai változások jelentősen módosítják az oktatás szociokulturális hátterét, és így a pedagógusképző intézeteknek is számos kihívással kell szembenézniük. Ezen intézmények minőségbiztosítását a Pedagógusképzők Nemzeti Akkreditációs Tanácsa (NCATE) végzi. A következő írás összefoglalja az NCATE multikulturalizmusra vonatkozó követelményeit, valamint ismerteti egy dokumentumelemzés eredményeit. Az elemzés kimutatta azokat a hatékony értékelési/mérőeszközöket, amelyeket egy pedagógusképző program a multikulturális ismeretek, készségek és attitűdök mérésére használ.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
10.37205/TEL-hun.2008.4.07
|
| Forrás: |
Pedagógusképzés; Évf. 6 szám 4 (2008); 97-103
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2008.4
|
| Kapcsolat: | |
| Létrehozó: |
Copyright (c) 2008 A szerző(k)
|