Ugrás a tartalomhoz

A pedagógusképzés paradigmái és a "szombathelyi modell" alakulása a rendszerváltástól napjainkig

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/859
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: Tanulmányok
Cím:
A pedagógusképzés paradigmái és a "szombathelyi modell" alakulása a rendszerváltástól napjainkig
Létrehozó:
N. Tóth, Ágnes
Molnár, Béla
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2015-12-20
Tartalmi leírás:
A tanulmány a Nyugat-magyarországi Egyetem (NymE) Savaria Egyetemi Központ (SEK) működésének és pedagógusképzésének alakulását tárja fel a rendszerváltástól napjainkig terjedő időszakot átfogva. A kutatás egy intézményhez kapcsolódó korabeli publikációk, levéltári iratok és különféle testületek jegyzőkönyveinek elemzésére épült úgy, hogy a lokális intézményi problémákban a kor általánosabb, pedagógusképzést érintő kérdései is felvillannak. Terjedelmi korlátok miatt a tanítóképzés félévszázados múltjának taglalása helyett, a szerzők csak a tanító-tanár szakpáros képzés elemző bemutatására vállalkoztak.  
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Lektorált tanulmány
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.37205/TEL-hun.2014-2015.01
Forrás:
Pedagógusképzés; 2014; 5-25
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2014-2015
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2015 A szerző(k)