Ugrás a tartalomhoz

Tanítójelöltek olvasással kapcsolatos nézetei

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/pedagoguskepzes/article/view/806
Archívum: Pedagógusképzés
Gyűjtemény: Tanulmány
Cím:
Student teachers' views on reading
Tanítójelöltek olvasással kapcsolatos nézetei
Létrehozó:
Tóth, Beatrix
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Dátum:
2008-12-20
Tartalmi leírás:
A cikkben bemutatott kutatás új témát emel be a pedagógusjelöltek gondolkodásának, illetve nézeteinek vizsgálatába. A szerző zárt kérdőív felhasználásával tárta fel elsőéves tanító szakos hallgatók olvasással kapcsolatos elképzeléseit, arra keresve a választ, hogy azok a tradicionális készségközpontú felfogáshoz állnak-e közelebb, avagy a kognitív-konstruktív olvasáskoncepcióhoz. Az eredmények azt mutatták, hogy a hallgatók előzetes nézetei jellemzően eklektikusak, ugyanakkor nyitottabbak a konstruktív olvasásfelfogás iránt.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.37205/TEL-hun.2008.4.02
Forrás:
Pedagógusképzés; Évf. 6 szám 4 (2008); 35-49
2732-3463
0133-2570
10.37205/TEL-hun.2008.4
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2008 A szező(k)