Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A COVID-19 hosszútávú hatása az okos hotelek fogyasztói elfogadására = The long-term effect of COVID-19 on consumer acceptance of smart hotels : [absztrakt] |
| Tartalom: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/84732/ |
|---|---|
| Archívum: | SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium |
| Gyűjtemény: |
Szakterület = 05. Társadalomtudományok
Szakterület = 05. Társadalomtudományok: 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok Szakterület = 05. Társadalomtudományok: 05.07. Társadalom- és gazdaságföldrajz Tipus = Konferencia vagy workshop anyag |
| Cím: |
A COVID-19 hosszútávú hatása az okos hotelek fogyasztói elfogadására = The long-term effect of COVID-19 on consumer acceptance of smart hotels : [absztrakt]
|
| Létrehozó: |
Cserdi Zsófia
Kenesei Zsófia
|
| Kiadó: |
Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar
|
| Dátum: |
2023
|
| Téma: |
05. Társadalomtudományok
05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
05.07. Társadalom- és gazdaságföldrajz
|
| Nyelv: |
magyar
magyar
angol
|
| Típus: |
Konferencia vagy workshop anyag
NonPeerReviewed
|
| Formátum: |
part
|
| Azonosító: |
Cserdi Zsófia; Kenesei Zsófia: A COVID-19 hosszútávú hatása az okos hotelek fogyasztói elfogadására = The long-term effect of COVID-19 on consumer acceptance of smart hotels : [absztrakt].
|
| Kapcsolat: |