Ugrás a tartalomhoz

 

A digitális nudge-ok hatása a szolgáltatott szoftverek felhasználói döntésére

  • Metaadatok
Tartalom: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12124/
Archívum: SZTE Doktori Értekezések Repozitórium
Gyűjtemény: Tudományterületek = Társadalomtudományok: Közgazdaságtudományok
Típus = Disszertáció
Cím:
A digitális nudge-ok hatása a szolgáltatott szoftverek felhasználói döntésére
Létrehozó:
Gyulai Zsófia
Dátum:
2024-04-12
Téma:
05.02.03.10. Marketing
Nyelv:
magyar
magyar
angol
magyar
magyar
Típus:
Disszertáció
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
Gyulai Zsófia A digitális nudge-ok hatása a szolgáltatott szoftverek felhasználói döntésére. Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-). (2024)
Kapcsolat: