Ugrás a tartalomhoz

Termékfejlesztés és sikeresség

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gazd_folyamatok/article/view/44953
Archívum: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok
Gyűjtemény: Vállalati sikeresség, eladásösztönzés, fogyasztói magatartás és termékfejlesztés
Cím:
Product Development and Success
Termékfejlesztés és sikeresség
Létrehozó:
Zsótér, Brigitta
Krisztina, Krisztina
Hampel, György
Kiadó:
Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar
Dátum:
2024-03-16
Téma:
innováció
termékfejlesztés
vevői elégedettség
sikeresség
Tartalmi leírás:
Az igények kielégítésére szolgáló újabb és újabb megoldások különböző termékek, szolgáltatások és folyamatok formájában jelennek meg. Az új innovációk terjedésének felgyorsulása, amelyet a technológiai fejlődés és piaci követelmények változása hajt, a vállalatok innovációs kényszerében tükröződik. Felmérést készítettünk főleg alapárukat étékesítő kereskedésekben termékfejlesztési projektek sikerességéről fontosság-elégedettségi mátrix felhasználásával. A fontossági és elégedettségi rangsorok elemzése megmutatta, hogy a válaszadók alapvetően az árban és a marketingben történő változásokat részesítik előnyben, amelyek az eladhatóságot is javítanák. Ezeken felül biztató, hogy a termékeket a további hét vizsgálati szempontból (szín, jelölés, állag, eltarthatóság, súly, íz, csomagolás) pozitívan értékelték.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.14232/jtgf.2023.3-4.107-118
Forrás:
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Évf. 18 szám 3-4 (2023); 107-118
2676-9867
1788-7593
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2024 Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok