Ugrás a tartalomhoz

18-30 év közöttiek offline és online vásárlási szokásai ruha termékkategória esetén

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/105455
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (GTK)
Szakdolgozatok (GTK)
Cím:
18-30 év közöttiek offline és online vásárlási szokásai ruha termékkategória esetén
Létrehozó:
Gáspár Tamás Bence
Közreműködő:
Margitay Tihamér János Dr.
Dátum:
2021-11-26
Téma:
szakdolgozat
offline
online
ruhavásárlási szokások
Tartalmi leírás:
INST: Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK)
A dolgozat fő kérdése az, hogy milyen tényezők befolyásolják legfőképpen a 18-30 év közötti fiatalokat, offline es online vásárláskor és mik azok a faktorok, amelyek csatornaváltást idéznek elő. A dolgozat 5 tényező alapján vizsgálja a kérdést: tranzakció és költségek/ár és minőség, kedvezmények, kommunikáció, weboldal dizájn/bolti környezet, interaktivitás.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
hallgatói dolgozat
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:EF9G5H
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/closedAccess