Ugrás a tartalomhoz

Zenék hatásvizsgálata a reklámfilmekben

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/106043
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (GTK)
Szakdolgozatok (GTK)
Cím:
Zenék hatásvizsgálata a reklámfilmekben
Létrehozó:
Gál István
Közreműködő:
Láng Benedek István Dr.
Dátum:
2022-11-17
Téma:
szakdolgozat
Reklámzene
Háttérzene
Reklám
Felidézés
Memória
Vásárlási hajlandóság
Érzelmek
Hatásvizsgálat
Tartalmi leírás:
INST: Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK)
Jelen dolgozat témája a reklámzene hatásának vizsgálata. Vizsgálatra kerül, hogy egy adott reklám háttérzenéje milyen módon hat az ember érzelmeire, memóriájára és vásárlási hajlandóságára. Három fő kérdéskör került megállapításra, a reklámfelidézés, a néző értékelése (tetszés/nem tetszés), illetve a vásárlási hajlandóság. Mindhárom esetben az a vizsgált szempont, hogy a háttérzene milyen módon és milyen mértékben változtatja a potenciális vásárló attitűdjét.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
hallgatói dolgozat
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:FLMN1M
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/closedAccess