Ugrás a tartalomhoz

A 21. század egyik jelentős fast fashion márkájának közösségépítő és eladásösztönző hatásvizsgálata a közösségi média területein

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/105336
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (GTK)
Szakdolgozatok (GTK)
Cím:
A 21. század egyik jelentős fast fashion márkájának közösségépítő és eladásösztönző hatásvizsgálata a közösségi média területein
Létrehozó:
Ferkó Réka
Közreműködő:
Tanács János
Dátum:
2021-11-21
Téma:
szakdolgozat
social media
fast fashion
reklámok
Tartalmi leírás:
INST: Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK)
A dolgozat arra a kérdésre keresi a választ, hogy jelenleg mennyire növeli a vásárlási hajlandóságot egy márka digitális aktivitása a social media platformokon keresztül. A kutatás fő tézisei közé tartozik, hogy a social media és a fast fashion márkák egyaránt részei az életünknek, ezek életünkkel és szokásainkkal együtt folyamatos változásban vannak, ezáltal fontos információt nyújthat, ha nagyobb rálátást kapunk arról, hogyan is befolyásolják bizonyos tényezők a vásárlási hajlandóságunkat.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
hallgatói dolgozat
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:SWXYCP
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/closedAccess