Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A 21. század egyik jelentős fast fashion márkájának közösségépítő és eladásösztönző hatásvizsgálata a közösségi média területein |
Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/105336 |
---|---|
Archívum: | EDIT |
Gyűjtemény: |
Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (GTK) Szakdolgozatok (GTK) |
Cím: |
A 21. század egyik jelentős fast fashion márkájának közösségépítő és eladásösztönző hatásvizsgálata a közösségi média területein
|
Létrehozó: |
Ferkó Réka
|
Közreműködő: |
Tanács János
|
Dátum: |
2021-11-21
|
Téma: |
szakdolgozat
social media
fast fashion
reklámok
|
Tartalmi leírás: |
INST: Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK)
A dolgozat arra a kérdésre keresi a választ, hogy jelenleg mennyire növeli a vásárlási hajlandóságot egy márka digitális aktivitása a social media platformokon keresztül. A kutatás fő tézisei közé tartozik, hogy a social media és a fast fashion márkák egyaránt részei az életünknek, ezek életünkkel és szokásainkkal együtt folyamatos változásban vannak, ezáltal fontos információt nyújthat, ha nagyobb rálátást kapunk arról, hogyan is befolyásolják bizonyos tényezők a vásárlási hajlandóságunkat.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
hallgatói dolgozat
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
elte:SWXYCP
|
Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/closedAccess
|